חדשות הארץמבזקים

גנץ לנתניהו: "אתה ושליחיך צריכים לעצור לפני שיהיה מאוחר מידי"

יו"ר כחול לבן והמועמד לראשות הממשלה, רא"ל (מיל') בני גנץ, התייחס היום (שישי) לפרסומים על אבטחה שהוצמדה לכתב החדשות גיא פלג ואמר: "אז עכשיו מצמידים מאבטח לגיא פלג. כשראש הממשלה מסית באופן קבוע כנגד התקשורת ומעלה סטטוסים נגד כתבים – אלימות הופכת מעניין של "אם" לעניין של "מתי". נתניהו, האלימות מרימה ראש ויש לך אחריות לכך. אתה ושליחיך צריכים לעצור לפני שיהיה מאוחר מידי. צא ותגנה בפומבי כל אלימות שהיא".

78 תגובות

  1. יו יו יו יו יו יו יו יו יו יו יו יונית אנ אנ אנ אנ אני רוצה לו לו לו לו לומר משו !!!
    אינשאללה ואני יראה מול העניים שלי איך עולה עליו משאית שרמוטה !!!
    אמ אמ אמ אמן !!!!

  2. השמאלנים לא עובדים.
    כל היום מגיבים
    כן גנבו את כל קופת המדינה
    קנו שטחים וקיבוצים
    הפריטו אותם ונהיו מליונרים
    ועכשיו רוצים להביא עלינו חורבן
    סעו לברלין עם כל הכסף
    רק שחררו אותנו ממכם

  3. גנץ הישנוני לא שמאל. דקה אחרי שמקשקש משהו הוא עושה סויץ במוח ושוכח מהכל. לבן אדם כזה אתם רוצים להפקיר את המדינה

  4. ההפך הוא הנכון. ה0שמאל שטן בהתגלמותו.
    הימין מוביל שנים תודה לאל.אז על מה צריך להלחם?
    בני גנץ וכל הייתר כל כך חפצים להיות ראשי ממשלה שלהם יש אינטרס להרוס לימין.ולא להפך.קצת הגיון לא יזיק.

  5. אכן, ביבי אחראי להסתות ולאלימות. בכוחו לעצור אותן, וטוב שעה אחת קודם

  6. ההדלפות מחדרי החקירות במהדןרות חדשות. נחשבת בעיניי למשפט שדה.
    ולכן העיתונאים אחראים לפגיעה בסדרי המשפט.
    נותר לומר לגנץ; התמימות שלך אינה משכנעת.
    אתה שותף שיבושי המשפט.

  7. גנץ לא יודע לדבר, אתה לא יודע לכתוב . אתם צמד חמד. תקימו את ממשלת חלם.

  8. בינימין נתניהו מזהה ומכה באויב. האמיתי
    מה. שחבורת. אלופי אדום והליצנים רחוקים
    מלהבין ההסתה באה מהשמאל. ומקימה
    את המחבלים. לפיגועים

  9. כחול לבן לא מבינים איך ביבי ממשיך לתפקד כל שעובר הזמן וביבי ממשיך לתפקד כחול לבן מישתגעים ולא מבינים מאיפה מביא את הכח חזק וברוך ביבי

  10. פיתאום הגנן התאורר לפני הבחירות לא יעזור לך ביבי ראש ממשלה ועוד מעט יגמר ביבי נותן לך לדבר לבד ברחוב

  11. "לחסל את ערוץ 12"- הערוץ שנדמה לאנשיו שהם עדיין חיים בימים העליזים של מפא"י עם הפנקס האדום שהכל המדינה היתה דואגת וממנת.ערוץ שכל הזמן נגד ישראל ונגד העם ומדבר רק בצבע אחד ולקהל מסויים.

  12. גנץ תעשה לנו טובה לך תעשה סדר במפלגה שאתה עומד ברואשה,מי נגד מי אחד מלכלך על השני אני רוצים ראש ממשלה יציב שיודע מה הוא עושה ולא אחד שלמד לדבר לפני שובעיים לא אחד שבונה את ביטחון העצמי שלא לפני שובעיים רוצים ראש ממשלה חזק וזה ביבי אן לא תחליף ובודאי לא אתה ולא לפיד אז תן לגדולים לעשות את העבודה שגדולה עלך באלפי מונים

  13. על איזה דברים איומים מדובר,ילדונת?!
    הכל כאן טוב ,מוצלח,מיתקדם בהרבה בחינות ויש מה לשפר ועוד יישתפר בעתיד.השמאל בעולם תמיד היה דיקטטורה,שחיתות,הפחדות,עוני,רעב,צימצום,רדיפות,הוצאות להורג ועוד מרעין בישין.המצב בארץ ממש ממש לא כך.אנשים כמוך חמוצים וקנאים גורמים לכם לחוש ולהגיד כך.אתם כאילו דמוקרטים נאורים ובעד חופש הביטוי אבל רק שלכם וכשזה נח.לא יעזור דבר,שלטון אפשר להחליף רק דרך הקלפי,מה שלא ניראה שיהיה בתקופה הקרובה.

  14. "רמאי….עמו…התחומים"- אנו רואים שנתניהו דוקא מוליך את ישראל בהצלחה בכל התחומים ומעלה קרנינו בעולם למעלה למעלה.זה שאנשים כמוך יהירים,חמוצים וקנאים שמיתכחשים לעובדות ולמציאות זו בעייה שלהם!

  15. צביעות של גאנץ וחבר מרעיו השמאלנים כל היום מסיתים נגד בנימין נתניהו ומשפחתו וביבי אסור להגיב עולם השקר והכזב

  16. העולם הפוך!! פלג מסית כל ערב נגד נתניהו ואף אחד לא פוצה פה. די לתביעות. פלג דמבו אנחנו רוציםת חקירות של נוני מוזס ותפסיק להתבכיין

  17. גנץ שווה דחליל, איזה פסיכים יכולים לבחור באדם חסר נוכחות והשפעה כשלידו שדרן טלוויזיה ברברן חסר ידע והשכלה מינימלית. לכו תבחרו דחליל לראשות הממשלה.

  18. מה בדיוק הוא מסית? שצריך להחליף את השלטון? נו בחייך איפה הפרופורציות שלך?
    מי פה צריך להתבייש במעשיו ובמעשי משפחתו ההזויים?
    תתבגר ילד.

  19. אתה בעצמך הוכר ישראל זה מה שעיתונאיים עושים לביבי זה לא הסתה אני בעצמי שומע בני אדם איך מאחלים לדידי מוות בייסורים זה לא הסתה על ראש הממשלה תתבייש אתם רוצים ראש ממשלה אילם

  20. לא רחוק היום בו לא נוכל לדבר ולא נוכל לפגין בצורה חופשית..ביבי שווה צאושסקו,פוטין וארדואן…

  21. גנץ..לא מספיק לדבר..צריך להגיש תלונה למשטרה וליועץ המשפטי ולפרקליטות על כל הדברים האיומים שביבי עושה..הפכנו לדיקטטורה שבה שולטת משפחה מטורללת

  22. גנץ תציל אותנו מהזועות של נתניהו הוכר ישראל. אין לו טיפת מוסר או קוים אדומים. הוא לגמרי איבד את זה. הוא בטוח שכל העם בכיס הקטן של דבר ומחסל את המדינה. עכשיו הוא גם רוצה לחסל את ערוץ 12.

  23. גנץ לך לישון יודעים כולם הכתבים עובדים בשבילך
    אין שום אבטחה הכול ספין מחפשים ליצור מלחמה ואנטי ביבי
    מעניין שאתה לא הוצאת שום גינוי על המתקפה של השמאל ביועץ המשפטי

  24. נו, מה פיתום, תסמכי על ביבי השקרן פטולוגי, רמאי וגנב, ועומד להפוך בקרוב גם לבוגד בביטחון מדינה. זה שהוא מושחת- זה כבר כסף קטן.

  25. ואחרי אסון, שיכול לקרות, נתניהו, כיהרגלו יעמיד פני תמים ויטען, שהוא לא שייך בכלל, כפי שיהוא התמהג אחרי רצח רבין וממשיך להתנאר מי אחראיות עם הסתה הרצחנית שיהוביל אז.
    כולנו התרגלנו לשיטתו להסית ולברוח מיאחראיות… ביבי פחדן, מוג לב, יודעיה לחסל מתנגדיו ביריים של אחרים, וזה שהוא שקרן פטולוגי, שילעולם לא מודה בכלום-כול העולם יודעים מיזמן.
    ועכשיו גדל לו ממשיכו עוד יותר מנוול מימנו, תפוח רקוב לא נופל רחוק מיהעץ המורעל…

  26. תתבייש לך! היה רמטכ"ל צהל….היה הראש שממונה על בטחון מדינת ישראל!!! אתה ואלה שחושבים כמוך, אתם בוגדים במדינה וחיילינו שמגיעים עלינו! תתבייש!!!

  27. הכל ספינים ושקרים של נתניהו …הכל לא נכון ואם היה נכון, כל התקשורת מימין ומשמאל היו מדווחים על זה שוב ושוב…בינתיים מי שמנסה להעלות את הספינים האלה שוב ושוב זה נתניהו וחבריו לליכוד שהמעריצים שמאמינים לכל מוצא פיו

  28. גנץ הצדיק . מה עם פרשת המימד החמישי . הכספים הקומבינות השקרים . כל המיליונים ? הההההההה . פרדת שמן של אשכנאזי . אההההה? חבורת מ טומ טמי מ

  29. גנץ בחייך את מה שיגנה.את מי שיגנה.ביבי המוביל הלאומי לשיסוי והסתה.וחלילה יקרה משהו מה אז יגיד ראש הממשלה הזמני הזה.חלילה שלה נחזור על הסנריו של יצחק רבין זל.

  30. גנץ כמו עלה נידף ברוח.עליו נסמוך?גם הוא לא סומך על עצמו..תמיד מגיעה הבהרה שלו אחרי כל משפט שלו.

  31. תשכחו מבני גנץ או כל אחד אחר שטוען לכתר. בנימין נתניהו יהיה ראש מנשלה הבא של ישראל.

  32. כל ההאזנות לטלפונים שלכם לא באו מהליכוד. וגם גיא פלג וכל עיתונאי ערוץ 12 שווים את הכסף שלהם. הם בעצמם מסיתים. ואתה בני גנץ אתה כזה טמבל. אתה בטוח תעלם מהמפה הפוליטית. לא תהיה ראש ממשלה.

  33. דיי כבר .הגיע הזמן לחליף את נתינהוי..לצערי אתם כמו שרוקד עם הזאב במדבר.נתניהו ושלטנו מכניסים את המדינה לבוץ .ואתם עוצמים את העיניים..והצליח להפחיד אותכם מאויב לא קיים .כאילו הוא הגבור שמציל אותכם..

  34. גנץ אתה איש הזוי שלא מסוגל לחשוב לחבור לגיא פלג הנבל לאן הגעת גיא פלג בעל אוזני החמור ושכל של בהמה אלה התומכים שלך גנץ אתה אפס.

  35. גנץ בקושי זוכר מה הוא אכל לארוחת הבקר הוא יהיה ראש ממשלה חחחחח או הגמד המכוער מעתון במחנה שחולם כל הזמן על אבא שלו ומספר על החלומות שלו וחי בשקר הנוכל.

  36. רוצה שהם ילמדו ליבה כדי שיוכלו לעבוד ולא להיות פרזיטים שחיים על חשבוננו

  37. והראשון להדליף מסמכים סודיים.
    לא שכחנו את הפגנת ארון המתים של רבין, ואת הדלפת המסמך הסודי הבטחוני ב 1995, מסמך שטאובר.

  38. גנץ שלא תחשוב שאנשים טיפשים זה לחם בשבילכם לעשות כעת פרובוקציה אתם מחפשים שוב פעם מקרה שבו תוכלו לרקוד על דמם של אחרים כפי שעד היום אתם רוקדים על דמו של רבין שמאלנים רקובים.

  39. 40 שנה האנשים האלה שמרו לך.על התחת,פיתאום הם בוגדים ונגד המדינה ,איך דבילים כמוך מוסתים ,אתה בושה לעם ישראל והמנהיג העליון שאתה מעריץ ,יבוא יום וניסגור איתכם חשבון על ההסתה והשיח שהוריד אותכם כל כך נמוך,אה ,שכחתי ,כמעט נתניהו סגר דיל עם איימן עןדה

  40. היישר מבלפור החשוד נתניהו ישר למעשיהו..
    לא תעזור אשתו הפליליסטית, הילד קקה שלהם… וכול הנתינים הסתומים שסוגדים לו..

  41. גננצוק לא צודק ולא מבין שום דבר.ובנוסף הו לא אחראי ביכלל.לא לעם לא לחיילי צהל.הוא רואה את טובת עצמו בילבד. עובדה לכך שהוא הזמין תומכי טרור ושונאי ישראל להפגנה.ולא מגנה את אלו שהם נגד חיילי צהל ונגד עם ישראל.אלו ערכי צהל? אלו רמטכלים לשעבר שהם בושה לצהל ולעם ישראל.כל חייל בצהל אומר לעצמו איך נוצרו ביזיונות כאלו .

  42. כחול לבן זה מרץ ביחד עים שוברים שתיקה וביחד עים הרשימה המשותפת של הערבים.שכולם נגד מדינת העם היהודי וישראל.איך אתם יכולים להיות אטומים.?הם בושה לעם ישראל הם ביזיון גם לצהל.הם חבורת ילדים קטנים.כל ילד בגיל 10 יעשה מהם פרפרה.הם המסיתים הגדולים וגם התקשורת.ומאשימים אחרים.

  43. כחול ולבן ולפיד ועגלוניק הם הם שהורסים כל חלקה בארץ ובעם.הם שמסיתים נגד דתיים ונגד יוצאי עדות המיזרח.כול יום.אבל לצאת נגד אלו שמלכלכים על חיילי צהל ועל המדינה חבורת הצבועים יושבת בשקט.לא נגד שוברי שתיקה לא נגד מרץ ולא נגד הרבה דברים גרועים יותר.ועוד משהו הם יחד עים תומכי טרור.תגיד יעיוור אלו צורה של רמטכלים לשעבר.אלו בושה לצהל ולעם ישראל.רק עיוורים במוח יבחרו בהם.יכס

  44. אתה מדבר חתיכת זבל. מניאק לך לקיבינימט אתה מאשים את נתניהו לך תאשים את הגמד אצלכם בחבורה יאיר לפיד שמסית נגד החרדים. על זה אתה לא מתלונן חתיכת שמוק לך להזד……

  45. כל אידיוט כותב פה משפט…
    אם גנץ היה נכשל – ביבי היה מצליח להקים ממשלה. חחחחח…

  46. הו הא מי זה בא
    ראש הממשלה הבא!
    גנץ הגבר! תבורך!
    נתניהו הרס כל חלקה בחברה הישראלית.
    העם מאס בנתניהו.

  47. המסית העיקרי נגד ראש הממשלה הוא גיא פלג טעית בכתובת לא ראש ממשלתינו היקר תעשה הדבק העבר היישר לגיא פלג העלוב כמוך

  48. גנץ צודק מאוד
    גנץ בחור אחראי ומבין עניין
    בהצלחה שיהיה לך לרשות הממשלה

  49. ב ל ג נ ץ מעז להטיף מוסר?
    בלגנץ ראשית תן דין-וחשבון לאן נעלמו המיליונים שהצלחת "להוציא" מהמשטרה.

  50. מ'ר גנץ היקר ניכשלתם בענק.
    רק ורק ביבי נתניהו ראש -ממשלה
    לפיד גנץ בוגי עמיר -פרץ ליברמן הרוסי
    ועוד ( בובות פלסטיק ) נכשלתם רק
    ביבי וביבי וביבי לראש ממשלה.

Back to top button