חדשות הארץמבזקים

ראש הממשלה ושר החינוך בפתיחת שנת הלימודים באלקנה

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע הבוקר (ראשון) עם ראש מועצה מקומית אלקנה אסף מינצר לפתיחת שנת הלימודים ביישוב יחד עם תלמידי כיתות א'.

ראש מועצת אלקנה עו"ד אסף מינצר אמר בפתיחת שנת הלימודים באלקנה במעמד ראש הממשלה ושר החינוך: "פתחנו הבוקר את חודש אלול, אני לדודי ודודי לי, חודש טוב לכולכם! כבוד גדול לנו כאן באלקנה שראש הממשלה ושר החינוך בחרו לפתוח את שנת הלימודים אצלנו כאן באלקנה שבשומרון."

"אדוני ראש הממשלה", הוסיף ראש מועצת אלקנה, "אני מבקש כאן בשם כולנו, לחזק אותך על עמידתך האיתנה ופעולותיך למען מדינת ישראל בחיזוק הביטחון, הכלכלה וההתיישבות. מדינת ישראל עוברת אתגרים לא פשוטים, אך בהנהגתך האחראית אתה מצליח להוביל את המדינה באופן מוצלח ולהוביל את ישראל למחוזות חדשים ומשמעותיים. אנו יודעים גם שימים אלו מאד מתוחים מבחינה ביטחונית, ומודים לך על המאמצים להגיע לכאן, למרות הכל. אין לנו ספק שבהנהגתך האחראית והשקולה כפי שהוכחת במעשים רבים מאד עד היום, ובעזרת ה', נעמוד בכל האתגרים שעוד בפנינו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"אדוני ראש הממשלה, אני מבקש בהזדמנות זו להודות לך על קידום ההתיישבות ביהודה ושומרון בכלל ובאלקנה בפרט" הוסיף עו"ד מינצר, "רק בשנים האחרונות בזכות דחיפתך ומאמציך אושרו לאלקנה 300 יחידות דיור שכבר נמצאות בבנייה מואצת. 350 יחידות דיור נוספות אושרו רק לאחרונה וייבנו בתוך מספר שנים, וכן אושרו 250 יחידות דיור נוספות לטובת הקמת דיור מוגן לוותיקי אלקנה וההתיישבות כולה, סה"כ כמעט אלף יחידות דיור תוך תקופה קצרה! יחד עם הבינוי אישרת בתקופתך לפני כשלוש שנים תוכנית להקמת קרית חינוך חדשה. לאחר שנעבור בכיתה א', ניסע יחד לחנוך את קרית החינוך החדשה ובה גם בית הספר למחוננים ולמצטיינים שביקשנו לקרוא על שם אחיך גיבור ישראל – יוני נתניהו ז"ל."

"אני יודע שאתה גם עושה מאמצים לכך שכבר בשנה הקרובה תאושר התוכנית שמוכנה להפקדה להקמת אזור תעשייה חדש שער השומרון, דבר שייתן תנופה כלכלית לאלקנה ולכל האזור. בזכות פעולותיך ובזכות העשייה שלך ושל ממשלתך כאן באלקנה, אנו דואגים להניח את הבריחים והאדנים עבור הדור הצעיר, הילדים הרכים שנמצאים מולנו ודואגים להם לעתיד בטוח ומבטיח."

ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתיחת שנת הלימודים באלקנה
ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתיחת שנת הלימודים באלקנה
ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתיחת שנת הלימודים באלקנה
ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתיחת שנת הלימודים באלקנה
ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתיחת שנת הלימודים באלקנה

Back to top button