חדשות הארץמבזקים

וואו – נחש צפע ענק ארסי ומסוכן מתחת לעריסה (צפו)

אבי ברוכים, לוכד נחשים ותיק נדהם אמש (ראשון) לגלות נחש צפע ענק מתחת למיטתה של פעוטה כבת שנה בבית פרטי בנתניה. "בהתחלה חשבתי שזה נחש קטן כמו שסיפר לי בעל הבית והתכוונתי להרים אותו עם היד, לא ציפיתי לפגוש שם נחש צפע כזה גדול" מספר ברוכים.

המקרה אירע אתמול בערב כאשר ברוכים קיבל טלפון מזוג דתיים צעירים המתגוררים בבית קרקע בנתניה ולהם שלושה ילדים קטנים, פעוטות. ברוכים מספר כי הגבר התקשר אליו וטען כי הוא ואשתו ראו נחש מתחת לעריסה של הפעוטה בחדר השינה שלהם. האמא חשבה שמדובר בארנק והתכופפה להרים אותו, אך היא הבחינה כי מדובר במשהו ארוך והבינה מיד כי מדובר בנחש וקראה לבעלה שהזעיק אותו למקום.

ברוכים סיפר לחדשות MivzakLive כי האב תיאר לו כי מדובר בנחש קטן וירוק וכאשר הוא הגיע לביתם, התכוון להרים את הנחש בידו, אלא כשהתקרב אליו הבין מיד כי מדובר בנחש צפע בוגר, ארסי ומסוכן באורך מטר וחצי. כמובן, שברוכים הוא לוכד מורשה ומקצועי, לכד את הנחש והעביר אותו לידי רשות הטבע והגנים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לוכד הנחשים אבי ברוכים, הוא גם מנחה קבוצות ומעביר הרצאות לימי הולדת וכנסים בנוגע לנחשים. ברוכים ממליץ לשמור על החצר נקייה ולפנות חפצים ישנים שאינם בשימוש, לגזום עשביה ולדאוג שלא יהיו לבעל החיים הזוחל מקומות מסתור. יש לבדוק כי הרשתות בבית תקינות ושדלת הכניסה אכן נסגרת עד הסוף כמו שצריך.

צילום: לוכד הנחשים אבי ברוכים
צילום: לוכד הנחשים אבי ברוכים

Back to top button