חדשות הארץמבזקים

חשש כבד לחייה של אדל בת ה-14 שנפצעה קשה בתאונה באשקלון

בבית החולים סורוקה בבאר שבע ממשיכים גם בשעה זו (שני) להילחם על חייה של אדל מעול בת ה-14 שנפצעה קשה בתאונת הדרכים שאירעה בשבוע שעבר באשקלון. בתאונה נהרגו שתי אחיותיה ירין בת ה-19 ותהל בת ה-17 ז"ל.

בהודעה שנמסרה לפני דקות אחדות מבית החולים נכתב: "מצבה של הנערה בת ה 14 שהועברה לסורוקה לאחר תאונת הדרכים באשקלון מוסיף להיות קשה מאד. היא מונשמת ומורדמת ביחידה לטיפול נמרץ ילדים."

אדל מעול. נלחמת על חייה

במשטרה ממשיכים לחקור את נסיבות התאונה הקטלנית ואמש נגבתה לראשונה עדותו של שמואל ברק, בן זוגה של ירין ז"ל שעל פי החשד נהג ברכב. טרם ברור אם אכן הוא זה שישב מאחורי ההגה וחוקרי המשטרה פועלים לתפוס מצלמות אבטחה לאורך המסלול שעשה הרכב בטרם התאונה על מנת לברר זאת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ירין ז"ל ובן זוגה שמואל

בעדותו בפני בוחני אגף התנועה של מרחב לכיש שהגיעו לבית החולים ברזילי, שם הוא מאושפז, טען כי שתה אלכוהול באירוע אך אינו זוכר כמה והאם הוא זה שנהג ברכב.

התאונה כזכור התרחשה לפני ארבעה ימים (חמישי, 29.8.19). מחקירת התאונה עלה כי שלושת האחיות, ירין הגדולה, תהל והקטנה יותר אדל נסעו יחד ברכב כשבשלב מסוים בן זוגה של ירין, שמואל ששהה לפני התאונה באולם אירועים התקשר אליה על מנת שתגיע לאסוף אותו. דקות בודדות לפני שהגיעו ליעד אירעה התאונה הקטלנית ברחוב התחייה באשקלון. הרכב שבו נסעו סטה מסיבה שטרם ברורה והתנגש בעץ על אי תנועה. כתוצאה מעוצמת התאונה המנוע ניתק ועף למרחק של מספר מטרים למרכז הכביש.

צילום: דוברות המשטרה

במשטרה מעריכים כי התאונה נגרמה ככל הנראה בשל נהיגה במהירות מופרזת בקטע כביש בו המהירות המותרת היא 50 קמ"ש. כמו כן נבדק כאמור החשד האם שמואל ששתה באירוע היה זה שנהג. יש להדגיש כי בשלב זה של החקירה הוא אינו חשוד בדבר ואין למשטרה כוונה לייחס לו כל עבירה או לעצור אותו.

אלפי בני אדם ליוו למנוחות את ירין ותהל מעול בהלוויה שנערכה ביום חמישי שעבר בבית העלמין באשקלון.

ירין ותהל מעול ז"ל

תגובה אחת

  1. בנות מסכנות והורים עוד יותר
    לא הגיעו אפילו ל1.9 לפתיחת שנת לימודים לא יתחילו ללמוד לעולם עם חבריהם

Back to top button