חדשות הארץמבזקים

"אני מחנכת ומורה בישראל ואני מפחדת על חיי"

משטרת ישראל עיכבה היום (שלישי) לחקירה שתי נשים שילדיהן לומדים בבית ספר תיכון בבאר שבע בחשד שתקפו את המורה.

המורה, פרסמה בעקבות האירוע פוסט בעמוד הפייסבוק שלה בו היא מתארת את מה שאירע לה בבית הספר.

"קוראים לי הדס מימון. מחנכת ומורה בישראל והיום עברתי טראומה ואני מפחדת על חיי. אני אוהבת את מאוד את עבודתי ואת שליחותי המבורכת בעיקר כי אני מאמינה שהכל מתחיל בחינוך." פתחה הדס את הודעתה והוסיפה, "היום חוויתי מה שלא חוויתי מעולם בכל שנותיי כמורה. היום חוויתי אלימות באמצע שיעור לעיני כל התלמידים משתי אימהות."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

היא מספרת כי "האימהות נכנסו לאמצע שיעור שלי בכתה ז' ותקפו אותי באלימות ואיומים ליד כל תלמידי הכתה שהיו מבוהלים והמומים. אחת מהאימהות חסמה את הדלת כדי שלא אצא והשנייה צרחה עלי, התקרבה לגופי עם ידיה לפניי ולמשקפיי בתנועות של שריטות ואיימה עלי: חכי, אני אתפוס אותך בחוץ ואראה לך מה זה, (זה כששיעור קודם , בנה הפר את כללי המשמעת בכתה ,התחצף ולכן הופנה לרכזת)."

"כשביקשתי ממנה לצאת," מוסיפה המורה, "היא התקרבה עם פניה לאפי ולפי כשציפוניה בפניי וצרחה צרחות אימים ואמרה "חכי חכי תראי מה אנחנו נעשה לך בחוץ" כשניסיתי לצאת כי פשוט פחדתי ממנה פחד נוראי, האמא השנייה חסמה לי את הדלת בכוח וכלאה אותי בכתה. אחת המורות ששמעה את הצרחות, הפרידה בגופה את האמא שכמעט היכתה אותי כשאני המומה , מבוהלת ומפוחדת והילדים בכתה יותר." לסיכום אמרה, "הגשתי תלונה במשטרה ואני בפירוש מפחדת על חיי".

ממשטרת ישראל נמסר כי "תקיפת עובדי ציבור ובהם אנשי חינוך ועוד במקום עבודתם מהווה מעשה בריונות הפוגע בגופו של אדם ומפר את הסדר הציבורי, משטרת ישראל תפעל למצות את הדין עם התוקפים וזאת על מנת להבטיח סדר ציבורי תקין במסגרות החינוך".

המורה הדס מימון. צילום: פייסבוק

8 תגובות

  1. להחליף את המנהל/ת – לא יודע/ת להנהיג את המוסד החינוכי. בטח כל היום ציונים ואין חינוך. הילדים קולטים

  2. זה אותו בית ספר שהיכו מורה בסוף שנה שעברה. לא טיפלו – הבעייתיים והוריהם קיבלו ביטחון!!!! מה פנ לא ברורררר!!

  3. החלאות שצריכים בבית לחנך את ילדיהם לא עושים זאת !!!! אלה מגבים את השרצים שלהם ומעודדים את המשך אלימותם !!!! וכך נראה הפרצוף של החברה בישראל, בעוד שנים שהשרצים "יצמחו " יכו קשישים יעמידו את  מכוניותיהם  באמצע הדרך ואי שם בחוץ לארץ יאנסו והכל עם הכיפה  המזוייפת על הראש!!!!!

  4. לא צודק. אבל אדם צריך לבדוק את עצמו עם יש אפשרות עם התלמיד לפתור בעייה בזהירות אצלנו בעזה הבן מקבל מכה על הראס

  5. ממש עצוב. לא להאמין לאיזה רמה הגענו. פעם היינו מפחדים להסתכל למורה בעיניים. איזו יראת כבוד הייתה לנו. היום אין לנוער שום דרך ארץ. אבל אני לא מאשימה אותם, זה מה שהם לומדים מהעומדים בראש המדינה.

Back to top button