מבזקיםפוליטי / מדיני

הפדיחה של סמוטריץ' ושקד בשידור חי והתשובה ליאיר נתניהו – צפו

יושב ראש מפלגת האיחוד הלאומי – תקומה ושר התחבורה בצלאל סמוטריץ' יחד עם יו"ר מפלגת ימינה איילת שקד, התיישבו לשידור חי בלייב מול המצלמה בכדי לענות על שאלות הגולשים בעמוד הפייסבוק. אך כנראה שמה שהגולשים יזכרו מהמפגש הזה של השניים זה את הפדיחה בתחילת השידור והתשובה ליאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה.

השניים לא שמו לב שהשידור כבר החל והשר סמוטריץ' נשמע אומר, "לא, את לפיד אני לא אגיד (הכוונה לכניסתו של יאיר לפיד לממשלת נתניהו יחד עם ציפי לבני ב-2013), כי זה מזכיר את זה שאנחנו הלכנו איתו ביחד"

 

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בן גביר מעוצה יהודית הגיב לפדיחה של סמוטריץ' ושאל: "למה שלא תזכיר את לפיד בצלאל? ממה אתה כל כך חושש שזה יצא לך רק כשחשבת שאתה לא מצולם? אולי כי גם אתה חושב כמוני, שבנט, שמנהל את העניינים בימינה, יחדש את הברית בנט – לפיד?"

בהמשך בחרו שקד וסמוטריץ' גם לענות לשאלתו של יאיר נתניהו האם ימליצו על אביו לראשות הממשלה ושקד ענתה לו באופן קצר וענייני, "אנחנו נמליץ רק על אבא שלך לראשות הממשלה לא על אף אחד אחר, אז אתה יכול להתקדם".

סמוטריץ' לעומת זאת בחר לענות ליאיר נתניהו בהרחבה: "יש לי הערכה גדולה לאבא שלך, יש לי גם לא מעט ויכוחים ומחלוקות איתו וזה בסדר, מנהלים את זה עניינית, מכבדים. אני בהחלט רוצה למשוך אותו הרבה יותר לימין, ואני רוצה לוודא שהוא לא יקים עוד פעם ממשלת שמאל כפי שהוא עשה ותיארה קודם איילת. אבל יש לי הערכה גודלה אליו, ויש לי גם הערכה גדולה אליך. ואני חושב שמסע ההכפשות והשקרים שאתה עובר הוא בלתי מתקבל על הדעת. ואין לי ספק שאני הייתי מרגיש נורא ואיום אם אני הייתי עובר את זה או שילדיי היו מרגישים איום ונורא אם הם היו עוברים את זה, ולכן בקשתי, זה אל תאמץ, את אותן שיטות. אל תכפיש, אל תייצר קמפיינים".

עוד הוסיף סמוטריץ': "אתה יודע מצויין שאנחנו מפלגת ימין. אתה יודע מצויין שאבא שלך הוא מועמד הימין היחידי לראשות הממשלה. אתה יודע מצויין שהולכים להמליץ עליו ורוצים להקים איתו ממשלת ימין, אגב יהיו לנו דרישות, אנחנו נרצה שהממשלה תהיה ימין לא רק בכותרת אלא גם במעשים ולכן בהסכמים הקואליציוניים אנחנו נדרוש להכניס את כל אותם הצעדים שחשובים לתיקון מערכת המשפט, ובהתיישבות ובביטחון. אנחנו באמת באמת רוצים אל תעיף ספינים שאתה יודע מצויין שאין להם שום אחיזה במציאות. אגב בדיוק כמו שעושים לך וקשה לך. אז תראה איך אתה מרגיש ואל תגרום לנו להרגיש אותו דבר".

6 תגובות

  1. שקד היא הבלוף הכי גדול בפוליטיקה. מתיפייפת עם טונה של איפור, ומשקרת על ימין ועל שמאל.
    פועלת רק לטובת הקריירה שלה. פוי עליה.

  2. חנפנים וטיפשים. לא למדו כלום. גם הפעם יבלעו ע"י הליכוד.
    אחוז החסימה? הם משוכנעים שעוברים? חכו. ספק גדול. לא הייתי מהמר על 100 שקל.

Back to top button