חדשות הארץמבזקים

נתניהו לג'ונסון: "אני רוצה לדבר איתך על התוקפנות האיראנית והטרור"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (חמישי) עם ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון, בדאונינג 10 בלונדון.

ראש הממשלה נתניהו אמר בפתח הפגישה: "בוריס, טוב לראותך, אך במיוחד כראש ממשלה. היית ונשארת חבר גדול של העם היהודי ושל ישראל. אני משבח את העמידה האיתנה שלך נגד האנטישמיות ואת תמיכתך בביטחון ישראל. הקשרים בינינו חזקים מאי פעם – בכלכלה, במסחר, בטכנולוגיה ובשת"פ הביטחוני. אלה הם דברים בעלי חשיבות עצומה."

חיים צח /לע"מ
חיים צח /לע"מ

עוד הוסיף נתניהו, "זה לא שחסרים לנו אתגרים. יש לנו את האתגר של התוקפנות האיראנית והטרור, ואני רוצה לדבר איתך על הדרך שבה אנחנו יכולים לעבוד יחד כדי להתמודד עם האתגרים הללו למען השלום. אני רוצה להודות לך על הזדמנות לעשות זאת".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בטרם המריא ראש הממשלה נתניהו ללונדון הוא אמר כי "הבוקר התבשרנו על עוד הפרה, עוד התרסה, של איראן, הפעם בתחום חתירתה לנשק גרעיני. זה מצטרף לפעולות התוקפניות של איראן נגד השייט הבינלאומי, נגד מדינות באזור, וגם לניסיונות שלה לקיים התקפות רצחניות נגד מדינת ישראל, ניסיונות שלא פסקו."

נתניהו ציין כי "זה לא הזמן לנהל שיחות עם איראן, זה הזמן להגביר את הלחץ על איראן. על הנושאים האלה וגם אחרים אני אשוחח בביקור בזק בלונדון עם ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון ועם מזכיר ההגנה האמריקני מארק אספר. אלה דברים שהם חשובים לישראל בכל עת אבל בייחוד בזמן הזה".

חיים צח /לע"מ

Back to top button