מבזקיםמשפטי/פלילי

נתניהו: תשימו מצלמות בכל הקלפיות, לא ניתן שיגנבו את הבחירות

ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו התייחס לפני זמן קצר (שישי) בלייב בפייסבוק טרם המראתו מלונדון לישראל לשיחות שקיים עם ראש ממשלת בריטניה ומזכיר ההגנה שלו ובהמשך גם עם מזכיר ההגנה של ארה"ב.

"אני חוזר עכשיו לארץ אחרי ביקור בזק בבריטניה אחרי פגישה חשובה עם ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון יחד עם מזכיר ההגנה שלו ובערב פגישה מאד חשובה עם מזכיר ההגנה של ארה"ב מר אספר." אמר ראש הממשלה נתניהו והוסיף, "דנו שם בכל המרחב: באיראן, בסוריה בחיזבאללה במכלול העניינים והאתגרים שעומדים לפנינו אני דואג לביטחון ישראל ואני חושב שהביקור הזה תרם מאד לביטחון ישראל."

צילום : חיים צח / לע"מ

ראש הממשלה גם התייחס לעניין הצבת המצלמות בקלפיות ואמר, "מה פתאום אתם מתנגדים למצלמות? איך יכול להיות שמתנגדים בכלל למצלמות?הצבת מצלמות מונעת גניבת בחירות."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"גנץ ולפיד מגישים ערעור נגד הצבת מצלמות. אנחנו יודעים למה", אמר ראש הממשלה נתניהו והוסיף, "הם אמרו שהם מתכוונים לעשות קואליציה, ממשלת שמאל יחד עם אחמד טיבי ואיימן עודה שיהיו שרים בממשלה שלהם. הדבר האחרון שהם רוצים זה ספירת קולות אמיתית וטוהר הבחירות.

אנחנו אומרים תשימו מצלמות בכל הקלפיות, של כולם, של הליכוד, של כולם, ושהמשקיפים יהיו כל אחד עם מצלמה בדיוק כמו שיש בגני הילדים בבתי ספר בסופרמרקטים. פתאום, באולם הקלפיות אסור שיהיו מצלמות?

איך אפשר בכלל להסביר את זה? ולנמק את זה? ואיך אתם יכולים לבוא איזשהו גורם פוליטי או משפטי ולהתנגד בתוקף לדבר שהוא כל כך בסיסי?

אלא אם כן מישהו רוצה כאן שהליכוד יפסיד. רוצים לגנוב לנו את הבחירות. אנחנו לא ניתן שיגנבו את הבחירות." ציין נתניהו.

צילום : חיים צח / לע"מ
צילום : חיים צח / לע"מ

5 תגובות

  1. לפני מצלמות ביבי צריך היה לתקן את הטעות העיקרית שלו מינוי מנדבליט ליוהמ"ש.
    מנבליט חושב שהוא מעל ראש הממשלה .
    פקיד קובע לנבחרי ציבור כיצד להתנהל.
    מנדבליט אינו יועץ במובן הרחב, הפך לרועץ ולעומתי לממשלה ולעומד בראשה.

    מן הראוי היה שיגיש התפטרות והואיל ולא עשה כן, ביבי צריך להראות לו את הדרך לדלת באמצעות מכתב פיטורין ויפה שעה אחת קודם.

  2. הכי מפליא לשמוע מהמושחת והחשוד בשוחד ועוד נתניהו מדבר על טוהר בחירות .

Back to top button