מבזקיםפוליטי / מדיני

אשכנזי: "חמאס חזק כי ביבי חלש, סינוואר קובע את סדר היום"

רא"ל (מיל') גבי אשכנזי, מהנהגת כחול לבן התייחס היום (שבת) למצב הביטחוני בדרום ואמר באירוע 'שבתרבות' בחולון בהנחיית נחמה דואק כי "חמאס חזק כי ביבי חלש. בלתי סביר שראש הממשלה יוצא לשליחות מדינית אבל לא לשליחות בטחונית בעוטף עזה".

לדברי אשכנזי, "מה שקורה בדרום זה פשוט הפקרה. ברור שסינוואר קובע את סדר היום ואנחנו בני ערובה שלו. שום מדינה לא הייתה מוכנה לקבל את המציאות בה ארגון טרור יחליט מתי התושבים יכנסו למקלטים. חמאס חזק כי ביבי חלש.

רא"ל (מיל') גבי אשכנזי באירוע 'שבתרבות' בחולון (ללא קרדיט)

אני שירתתי כל חיי בקווים המדממים של מדינת ישראל. אני לא זוכר שר ביטחון שלא היה יורד לשטח. את נתניהו זה פשוט לא מעניין. כשירו קורנט בצפון, הוא עשה מסיבת עיתונאים. כשפגעו באזרח ישראלי בטיל קורנט בעוטף, הוא לא הגיע לשם. בלתי סביר שראש ממשלה יוצא לשליחות מדינית בחו"ל אבל לא יוצא לשליחות בטחונית בעוטף עזה. שיגיע לשם. שיסתכל לתושבים בעיניים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אשכנזי ציין כי "אם לא יהיה שקט, הסדרה ארוכת טווח והשבת הבנים, נפעל לפירוק והשמדת הזרוע הצבאית של חמאס. צה"ל יודע לבצע את זה. בארגז הכלים יש את הידע והיכולת".

בנוגע לחוק המצלמות שמתכנן ראש הממשלה בנימין נתניהו לחוקק אמר כי "אנחנו בכחול לבן בעד טוהר הבחירות. אנחנו חושבים שהמדינה צריכה לפקח. זה בלתי סביר שכל מפלגה תשלח את האנשים שלה. אני שומע שמגייסים נשים לבדוק מתחת לרעלות. זה בלתי נתפס. הם רוצים שנדבר על המצלמות ולא על הצוללות והשחיתות.
זוכרים את הערבים נוהרים? אז עכשיו הערבים גונבים בחירות. זה חמור מאוד שפוליטיקאים יוצאים נגד גורמי החוק." לדבריו, "זו דוגמא קטנה לעל מה הבחירות האלה: זה או ממשלת 61 קיצונית, טבולה בשחיתות, עם רעיונות הזויים או ממשלת אחדות ליברלית בראשות כחול לבן".

לשאלה מדוע מחרימים את נתניהו השיב אשכנזי: "אנחנו לא מחרימים את נתניהו. נתניהו מחרים את המדינה. אם נתניהו היה דואג למדינה הוא היה מקדים את השימוע! לא את הבחירות".

רא"ל (מיל') גבי אשכנזי באירוע 'שבתרבות' בחולון (ללא קרדיט)

אשכנזי אף התייחס לאפשרות של הקמת ממשלת אחדות לאחר הבחירות ואמר כי "אנחנו רוצים ממשלת אחדות. ללא נתניהו. בינינו לבין הליכוד, רב המחבר על המפריד. אחדות זה רצון העם. אנחנו רוצים ממשלה שמשקפת את הרוב אך דואגת גם למיעוט. נתניהו הוא לא שותף שלנו לממשלה כזו. אנחנו נבטא את רצון הרוב. הממשלה היום לא עושה את זה. בליכוד יש שותפים לממשלה כזו, כולם בליכוד נערכים לעידן שאחרי נתניהו״.

רא"ל (מיל') גבי אשכנזי באירוע 'שבתרבות' בחולון (ללא קרדיט)

5 תגובות

  1. שמענו על סיפורי אלף לילה ולילה הרי היית רמטכל מה עשית ? אתה גיבור רק בפיך

  2. כולם חכמים כולם . הממשלה עושה כל שנדרש כדי למנוע חיילי צ.ה.ל. הרוגים .
    לתקוף , זה מקובל . מה הוא מציע , חכם ויעיל יותר ממה שיש ?

  3. בלעדי לכלכליסט נכשל הגישור בתביעה הייצוגית נגד גבי אשכנזי ומנכ"ל חברת שמן לשעברהתביעה, בסך 165 מיליון שקל, הוגשה ואושרה ב-2016 בטענה כי אשכנזי ויוסי לוי ודירקטוריון החברה הטעו את משקיעי החברה לחשוב כי יש סיכוי גבוה לקדיחת נפט בקידוח "ים 3" שכשל. עתה צפויים הדיונים בתביעה להתחדש בפני השופטת המחוזית רות רונן 30.12.2018, 11:12 | גולן חזני

Back to top button