בידורמבזקים

"התפללתי בשבילך שהחמאס יפציץ אותנו כדי שיקטעו את השידור"

לאחר הסכסוך המתוקשר בין הזמר המצליח אייל גולן בן ה-48 למגישת הטלוויזיה אופירה אסייג בעקבות הסרת העוקב שלו באינסטגרם, הגיע ביום שישי האחרון אייל גולן לתוכניתה של "אופירה וברקו" והריב הילדותי נמשך באולפן עם התבטאויות חריפות של אופירה נגד הזמר.

המגישה המשיכה לומר לגולן כי נפגעה ממנו עמוקות לאחר שהחליט להסיר ממנה את "העוקב" ולהוציא אותה כביכול מרשימת המקורבים שלו. אופירה אף טרחה באולפן לעיני המצלמות, להעמיד את אייל בפני שאלות מביכות כמו לגבי הקשר שלו עם בת זוגו דניאל גרינברג שלדבריה אומרת לו מה לעשות וכישפה אותו, זאת לאחר שלטענתה אף הרחיקה אותו מחבריו.

כל מי שצפה בתוכנית קרוב לוודאי חש באי נוחות ואף ריחם על הזמר שנאלץ לשבת בשידור מול המצלמות ולתת דין וחשבון למגישה על אורח החיים שהחליט לעצמו וזאת תוך כדי שהוא מדגיש בפניה כי "הכי טוב לו בעולם" במצב בו הוא נמצא כרגע.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מי שלא הצליח להתאפק והתפרץ בזעם, ויש שיגידו ה"כמעט בלתי נשלט" היה יוצא האח הגדול גילי כהן שפרסם סרטון מהמשאית שלו בו תקף את אופירה בחריפות. "אם עד היום ים המלח היה המקום הכי נמוך בעולם, מאתמול רשמית התוכנית של אופירה וברקוביץ' זה המקום הכי נמוך בעולם" פתח גילי. "אופירה, זה לא סוד שאני לא סובל אותך, זה לא סוד שאני נגעל ממך…".

3 תגובות

  1. יצא בכל פרופוציה זה אמר ככה זאת אמרה ככה וכל המדינה על זה איכס רדו מזה הם חברים שישברו את הראש מה איכפת לנו אין כבר מה לשדר ומחפשים רייטינג על חשבון אחרים שנפגעים באמת סופר נמוך

  2. לא סובלת את אופירה אסייג, אבל מי זה
    הפח זבל הזה שמפליץ חרא מהפה ?
    איזה תביעת דיבה היא יכולה להגיש עליו,
    הוא ממש בהמה.

  3. צודק בכל מילה. אייל גולן היה צריך לזרוק לה הפנים, לקום ולצאת מהאולפן. ממש מעצבן שהוא נתן לה ככה את ההזדמנות לדבר אליו ככה. למה מי היא בגלל? שחצנית, מה היא תופסת מעצמה?

Back to top button