מבזקיםפוליטי / מדיני

בני בגין: "לא אצביע לליכוד, יש מחיר להתנהגות שחצנית ובוטה"

השר וחבר הכנסת לשעבר בני בגין אמר הבוקר (שני) בראיון בגלי צה"ל כי "הממשלה ביוזמתה של הנהגת הליכוד החליטה אתמול לקדם את אותו חוק להצבת מצלמות בקלפי בחיפזון רב וזאת בניגוד לדעתו של יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, שופט בבית המשפט העליון, בניגוד לדעתו של היועץ המשפטי לממשלה ובניגוד לדעתו של היועץ המשפטי לכנסת, ולכן כשאנחנו רואים את זאת אז אין מנוס מן המסקנה שזו התעלמות, בוטה, גסה מאלה שהם נושאי המשרה שאמונים על ממשל תקין, משפטנים מובהקים והגישה הזאת היא אכן גם יהירה וגם מסוכנת. כי פשוט לנגד עינינו, רוב בלתי מרוסן הופך לרוב דורסן, זה לא רק לא נעים זה גם מסוכן".

עוד הוסיף בגין כי "בשנים האחרונות, נדמה לי לפעמים שהנהגת הליכוד משקיעה מאמץ ניכר כדי להקשות עליי לתמוך בליכוד ובחודשים האחרונים אפילו מונעת ממני להצביע עבור הליכוד בבחירות, לא זה בלתי אפשרי. אי אפשר להמשיך להתנהג כך ולצפות לפרס, לפחות לא לגביי. אני מכיר עוד כמה אנשים שההתנהגות הזאת ממאיסה עליהם את הרעיון של הצבעה עבור הליכוד, יש מחיר להתנהגות שחצנית, כל כך יהירה, כל כך גסה, כל כך בוטה."

האזינו לראיון הבוקר בגלי צה"ל
 

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
בני בגין ובנימין נתניהו, ארכיון 2013. צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

3 תגובות

  1. "שאמונים על ממשל תקין", זו תמצית העיוות,
    כאילו חברי הכנסת והממשלה הם חבורה דורסנית, אלימה והרסנית, שרק את טובתם הם מבקשים,
    ועדר עורכי הדין, פרקליטים, יועצים משפטיים והשופטים הם טליתות של אמת וצדק, ושרק טובת הציבור והחוק לנגד עיניהם ואין להם שום תכונות אנושיות נורמליות כאחד כאדם, יצרים, שאיפות, רצונות ועוד.
    זו חשיבה נאיבית וצדקנית במובן הרע של המילה.

  2. כל הכבוד לו!!! ראוי להערצה. אני מכיר עוד כמה ליכודניקים שהתפכחו ועזבו את התנועה הכל כך בוטה ושחצנית. מפלגת הליכוד – מפלג(את) העם.

Back to top button