מבזקיםפוליטי / מדיני

נתניהו: "ליברמן עשה תוך 48 שעות זיגזג והלך עם טיבי ועודה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לפני זמן קצר (שני) להצעת חוק המצלמות בקלפיות שנפלה וועדה ואמר כי "פעם ליברמן אמר שתוך 48 שעות הוא יחסל את הנייה. עכשיו תוך 48 שעות הוא עשה זיגזג והלך עם אחמד טיבי ואיימן עודה כדי לקבור את ״חוק המצלמות״ ולמנוע זיופים בבחירות."

3 תגובות

  1. שב בשקט טמבל .. רכילות? חת'כת מטומטם ,זו רכילות? לפני שאתה כמו אהבל עיוור מחליט שזו רכילות תבדוק למה הם לא מוכנים לפגוש אותו , אדלסון, הרים עיתון בשבילו ולא מוכן לשמוע את השם שלו יותר. בקיצור, חוזר להתחלה , שב בשקט טמבל

  2. תגיד ביבי, אתה לא מתבייש. רכילות זולה ושקרית … אדלסון? אז בא תסביר למה האדלסונים כבר לא רואים אתכם ממטר ולא מדברים אתכם? מה קרה שלא? עזוב ביבי, כאש ימין אני אומר לך שהבעיה שלך זה לא ליברמן ולא איילת שקד זו אשתך שרה. האישה הזו הורסת כל חלקה טובה בימין בגיבוי שלך. אני יכולתי להחזיק עוד הרבה זמן בתמיכה בך אולם אני לא מסוגל לסבול עוד את אשתך שמקלקלת הכל. ההתנהגות שלה מעוררת חלחלה ומשפיעה על כל הימין בארץ ובעולם ובחירה בך זו עסקת חבילה "כולל שרה" וזה בלתי נסבל ובלתי אפשרי מבחינתי. אין לי מושג מאיפה לה כל החשיבות העצמית שישי לה . אחרי הסיפור עם אדלסון שבא כמובן אחרי הרבה סיפורים דומים מכל הכיוונים מיציתי את "שרה". אני רק מצטער שהגברת אדלסון לא "מעכה" אותה בפינה, אבל… אלה אנשים עם כבוד.

Back to top button