חדשות הארץמבזקים

תיירת ישראלית נאנסה וחבריה נשדדו בחופשה בדרום אפריקה

תיירת ישראלית נאנסה ושניים מחבריה הותקפו ונשדדו בעת ששהו בבקתת אירוח שבעיירה גרסקופ, במחוז מפומלנגה שבדרום אפריקה. כך דווח הלילה (שלישי) בכלי תקשורת במדינה.

על פי הדיווח, המקרה אירע שלשום (ראשון) כאשר כנופייה המונה ארבעה חברים תקפה את האישה ודרשה מזוג שהיה עמה להתפשט. לאחר מכן חברי הכנופייה שדדו את השלושה ונמלטו מהמקום.

דובר המשטרה במחוז מפומלנגה, לאונרד הלתי מסר כי "כוחות משטרה עדיין נמצאים במצוד אחר ארבעה גברים שהיו מעורבים באירוע. הכנופייה תקפה את האישה ודרשה מהזוג להוריד את בגדיהם. על פי החשד, הם אנסו את האישה ושדדו את חפציהם האישיים של השלושה לפני שנמלטו מהזירה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
אילוסטרציה. קרדיט: pixabay

תושבים מקומיים סיפרו לכלי התקשורת כי בחודשים האחרונים פועלת באזור כנופייה שעל פי החשד מתחזה לשוטרים ועוצרת מטיילים. היא שודדת אותם ובמקרים מסוימים כפי שקרה באירוע זה אף תוקפת אותם. הם פועלים בדרך כלל בשעות הערב המאוחרות לאחר השקיעה באזורים יחסית מבודדים.

המקום בו אירע לכאורה המקרה נמצא בשולי העיירה בסמוך לשטח פתוח שמאוד מקל על גורמים עוינים לחדור אליו ולברוח ממנו לאחר מעשה.

ממשרד החוץ נמסר כי "האירוע מוכר וטופל על ידי משרד החוץ. הקונסולית בפרטוריה היתה בקשר עם הזוג והמחלקה לישראלים בחו"ל עם המשפחה. מפאת צנעת הפרט לא נוכל להתייחס מעבר לכך."

2 תגובות

  1. רצוי גם לתדע את הרשויות בדרום אפריקה , שיבטיחו את המטיילים , מכיוון שבמידה וההתקפות החמורות ימשכו , מטיילים רבים ישקלו טוב , אים כדאי להם לבקר בדרום אפריקה .

  2. בגלל המקרים הרבים בהם מותקפים ישראלים בדרום אפריקה , מומלץ שיצאו בקבוצות מאורגנות , ומתואמות עים הרשויות בדרום אפריקה .

Back to top button