חדשות הארץמבזקים

ליברמן: "האירוע של היום מוכיח שמדיניות נתניהו פשטה את הרגל"

יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, התייחס לפני זמן קצר (שלישי) לירי הרקטות לעבר הדרום מרצועת עזה ואמר, "בסיום מפגש עם פעילים באשדוד נשמעה אזעקת צבע אדום וכמו כל הנוכחים נאלצתי לעזוב את מקום הארוע."

"אני עדיין באשדוד" הוסיף ליברמן, "ואני מחזק את ידי התושבים על יכולת העמידה שהם מפגינים מול איומי הטרור. האירוע של היום מוכיח שמדיניות נתניהו, שמשמעותה כניעה לטרור, פשטה את הרגל. חייבים לשנות כיוון והשלב הראשון יהיה בקלפי ב- 17 בספטמבר.״

תגובה אחת

  1. בס"ד
    מה רוצים מבנימין נתניהו ? כל היום הכי רמאים הכי גזלנים רק מדברים לשון הרע על בנימין נתניהו אני אישית בכלל לא מבין אך אפשר לבחור ברמאים מהצד השמאלי של המגרש הרי בסופו של דבר לכולם שם בכנסת יש קופת שרצים שרצה מאחריהם אבל יש גבול כי זה ראש ממשלה מכהן ועשה פה דברים שאף אחד מכל הדברנים / פרשנים למנהם עשו לכן תנו קצת כבוד לראש הממשלה שלכם כן כן של כולנו כרגע הוא של כולנו אז תנו כבוד וזה לא שאני בוחר בהליכוד או בבינימין נתניהו אני בכלל בוחר רק בעוצמה יהודית והייתי שם פה את מיכאל בן ארי לראש ממשלה את ברוך מרזל לשר הביטחון את בן גביר לשר המשפטים ואת בנצי לשר החינוך בע"ה כן יהיה אבל בנתיים אני מכבד ומעריך וחס ושלום לא מלכלך על אחינו מבני עמי מר בנימין נתניהו ששמו הולך לפניו עם המינוסים ועם הפלוסים ביחד אבל בטוח שלא הייתי בוחר במישהו מאלה שכל היום מוצאים דיבה ואין להם כבוד לעצמם כל שכן לראש הממשלה שלהם ועל זה נאמר "אין לו אלוקים" אם הוא לא מחשבן למי שעשה אותו למה שאתה תעניין אותו ? שיהיה בהצלחה אך ורק לעם ישראל ולכל מי שעוזר לעם ישראל ויבוא משיח וימלוך עלינו מהרה עוד היום אכי"ר.

Back to top button