מבזקיםפוליטי / מדיני

ההצבעה על חוק המצלמות נפלה, כחול לבן: "נתניהו, רד מהבמה"

הצעת החוק בנוגע להצלבת מצלמות בקלפיות נפלה לפני זמן קצר (רביעי) בקריאה ראשונה לאחר שהקואליציה לא הצליחה להשיג את הרוב הדרוש של 61 קולות.

יו"ר סיעת כחול לבן ח"כ אבי ניסנקורן אמר כי "הניסיון הבזוי של נתניהו לפגוע בבחירות דמוקרטיות וליצור תוהו ובוהו נכשל. כפי שאמרנו לאורך כל הדרך, ועדת הבחירות תפקח באופן מקצועי על טוהר הבחירות, כולל הצבת מצלמות מטעמה, ואנו סומכים ידינו עליה. זוהי שעת חירום, חייבים לעצור את ממשלת השחיתות – חייבים לצאת ולהצביע לשינוי".

ח"כ קארין אלהרר: "איזה פער יש בין ההצהרות המנופחות, לאפס המעשים. בין מסיבות העיתונאים הפומפוזיות, לבין הירידה מהבמה לצלילי האזעקות. מהעברת המעונות למשרד החינוך ועד לסיפוח בקעת הירדן, בעולם של נתניהו הוא תמיד מבטיח – אבל לא מבטיח לקיים. הספינים קורסים כמו מגדל קלפים ונתניהו פגש את המציאות בה הוא נכשל- הוא נכשל בהקמת הממשלה, הוא נכשל בהצהרות הריקות "למוטט את שלטון החמאס" והיום הוא נכשל בנסיון המחטף של חוק המצלמות. נתניהו, עם ישראל ראוי להרבה יותר. רד מהבמה- הפעם בכבוד".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בליכוד אמרו כי "חוק המצלמות נפל בגלל אדם אחד – אביגדור ליברמן – שחבר ללפיד-גנץ ולמפלגות הערביות כדי לאפשר זיופים וגניבת קולות. זאת הממשלה שגנץ ולפיד יקימו: ממשלת שמאל עם ליברמן, אחמד טיבי ואיימן עודה כשרים בממשלה. הדרך היחידה להבטיח ממשלת ימין היא להצביע רק מחל."

צילום: אתר הכנסת

7 תגובות

  1. ליברבלוף בא נראה את השגיך
    1 הפלת כל ממשלה שחברת אליה קרוב לוודאי שתפיל גם את הבאה
    2 ההבטחות שלך הם על קרח בתחילה הציבור תמך בך ( 15 מנדטים) כי האמין לכחניות האבו נפחית שלך כשהתגלה שאתה סתם נוד נפוח איבדת מאימון הציבור
    3 הבטחת לחסל את החמאס(כנראה שהשיגורים מעזה נורו על ידי חייזרים) הבטחת לחסל את הניה האיש חי וקיים ומצפצף עליך
    האישיות שלך אינה יציבה ורצוי מהר מאוד שתבדוק גם את השפיות שלך יש רופאים פסיכיאטרים טובים בישראל על מנת שההנהגה לא תשפיע על בריאותך רצוי שתפרוש ותיתן לאיש שפוי בעל יביצות נפשית להנהיג במקומך בין אם הבחירה לשמאל מרכז או ימין( מניח שימין כי בוחרך הם כאלו) שמע לעצתי

  2. נגד אף אחד מאלה שהזכרת אין כתב חשדות פלילי שיהפך בקרוב לכתבי אישום חמורים על שוחד מרמה והפרת אמונים, ובהמשך משפט וכלא לשנים ארוכות.

  3. ראיות ישנן. מוצקות. השימוע הוא בונוס שניתן לראש הממשלה. לאחריו יבואו כתבי אישום.

  4. הסחות הדעת, ההונאות, העבודה בעיניים על אנשים והשקרים מתפוצצים לו בפרצוף. אברהם לינקולן כבר אמר שאי-אפשר לרמות מאת כל האנשים כל הזמן.

  5. הטיעונים של הליכוד שווים לפראנויה מבלפור. הם מזיקים לעצמם עם השטויות האלו ובאמת או לא מאמינים שכולם יאכלו את הלוקש. היום הוכח שלא!

  6. איתמר רובינשטיין
    אני מתבייש שיש כתבים כמוך. איך "אדם" שאומר לרה"מ שעדיין אין כתב אישום. שעדיין לא הוכח כל האישומים נגדו. והוא עדיין לא התגבשו הראיות נגדו. הוא נקרא חף מפשע. ויש חוקים. זה שחסר לך השכלה בהליכי משפט. אומר שאתה שמאלני. מה שעשה בתפקידו למען המדינה. במקומך הייתי קובר את ע……

  7. כחול ביזיון.
    ברק חברו של הפדופיל המורשע, שלא מוכן לספר לנו על מה קיבל 10 מיליון ש"ח.
    גנץ שקיבל מהמשטרה חוזה ענק בסך 50 מיליון ללא מכרז והספיק לגנוב 4 מיליון לפני שהכריז על פשיטת רגל.
    לפיד ששיחד את נוני מוזס ופרסם במיליונים ללא מכרז.
    אשכנזי שטייח את פרשת הרפז ומסתיר מהציבור "פרטים אפלים" על עברו.
    חבורת מושחתים – רדו מהבמה!

Back to top button