מאמריםמבזקים

היינו עיוורים, הכול היה ידוע על נתניהו לפני 20 שנים ואנחנו התעלמנו

תא"ל במיל', אמיר השכל בן 65 מיבנה, טייס לשעבר בחיל האוויר וממובילי "מחאת היחידים" אומר כי "כבר לפני 20 שנה הכל היה ידוע על ביבי, היינו עיוורים והתעלמנו".

בסרטון שפרסם בעמוד הפייסבוק "מחאת היחידים" הוא מביא ציטוטים נבחרים מתוך ספרה של אורלי אזולאי-כץ "האיש שניצח את עצמו", צפו.

אמיר השכל. צילום: עמירם אורן

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

7 תגובות

  1. שום יהירות, תפתח את העיניים שלך. נתניהו דואג רק לתניהו. אתה סתם משעמם אותו. רק תראה איזה ראש ממשלה… מגיעות בחירות כל ערב בלייבים בפייסבוק, רץ להתראיין בכל מקום… איפה היה 13 שנה? רק כשיש בחירות הוא רץ להשמיע את מה שהבוחרים שלו רוצים לשמוע והכל הבטחות באוויר… בלי שום כיסוי… מ-2006 הוא ממוטט את שלטון חמאס ומ-2009 יש רכבת מהירה לאילת…. חרטטן בלי סוף הבנאדם הזה ועוד יש אנשים שממשיכים להאמין בו. פשוט הזוי!!!

  2. השמאלנים מקום המדינה גנבו בלי סוף קומבינות וכסף לקיבוצים ודאגו לעצמם וגם לקחו כסף מכל האנטישמים בעולם לכל אירגוני השמאל

  3. אחרי שהפסיד לאהוד ברק וראינו איזה ראש ממשלה כושל קיבלנו אז, מוטב שלא תביאו לנו אנשים לא חכמים כאלה שמסבירים לנו למה לא ללמוד לקח מטעויות העבר.
    אז לא תודה, כבר היה לנו מספיק מכל מיני "נאורים" מטעם עצמם שחושבים שהם יודעים איך לנהל את המדינה. הצעירים אולי לא יודעים, אנחנו לא שכחנו מה היה פה כשעלו ממשלות השמאל מאז ימי רבין ואיזה אסונות הביאו עלינו. צריך ראש ממשלה אחראי – רק נתניהו!

  4. אתה חייב טיפול אחי… אפשר לעזור לך להיגמל, זה לא סוף העולם. זה יעבור בסוף… ♥

Back to top button