חדשות הארץמבזקים

נתניהו מכחיש שישראל הטמינה מכשירי ריגול בארה"ב: "שקר מוחלט"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נחת לפני זמן קצר (חמישי) בסוצ'י לקראת הביקור עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. עם נחיתתו בשדה התעופה נשאל נתניהו על ידי העיתונאים על הפרסום לפיו ישראל הטמינה מכשירי ריגול והאזנה סמוך לבית הלבן והשיב "שקר מוחלט. אבל מוחלט, אפס".

בלשכת ראש הממשלה הוציאו הודעה חריפה אף יותר מזו של ראש הממשלה ובה נמסר כי "שקר מוחלט. קיימת התחייבות רבת שנים והנחייה גורפת של ממשלת ישראל שלא לעסוק בפעילות מודיעינית בארה"ב. ההנחייה הזו מיושמת באופן מוחלט ללא יוצא מן הכלל.".

ראש הממשלה נתניהו התייחס עם המראתו לסוצ'י, רוסיה לנושאי הביטחון של הפרק ואמר כי "זוהי נסיעה חשובה מאוד. בעיתוי הזה אנחנו פועלים בכמה זירות, בהיקף של 360 מעלות, כדי להבטיח את ביטחון ישראל, אל מול ניסיונות של איראן וגרורותיה לתקוף אותנו, ואנחנו פועלים נגדם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הזירה הסורית היא זירה מרכזית, מעת לעת אנחנו שומעים על כך. חשוב לנו להמשיך לשמר את חופש הפעולה של צה"ל וחיל האוויר נגד מטרות איראניות, מטרות של חיזבאללה ומטרות טרור אחרות. הנסיעה הזו נועדה להמשיך את התיאום החשוב הזה שמונע התנגשות בינינו לבין הכוחות הרוסיים, וכן להמשיך לקדם את היעד המשותף שאנחנו מסכימים עליו, ועוד לא הושג ורחוק מלהיות מושג, וזה הוצאת איראן מסוריה. זו המטרה שלשמה אני נוסע".

Back to top button