חדשות הארץמבזקים

ליברמן בעוטף עזה: המציאות של השבוע האחרון לא יכולה להימשך

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן ערך היום (חמישי) ביקור בעוטף עזה. "אני רוצה לציין שאנחנו החלטנו על הסיור הזה עוד לפני חודש. במקרה זה נפל בנסיבות ובתנאים כפי שכולנו חווינו בימים האחרונים." ציין ליברמן.

אביגדור ליברמן בסיור בעוטף עזה

"הגענו קודם כל להזדהות ולתמוך בתושבי עוטף עזה ועשינו את זה הרבה לפני שהכריזו על הבחירות, כשהיינו גם בקואליציה וגם באופוזיציה‏, ותמיד היינו כאן." אמר ליברמן והוסיף, "המסר המרכזי שלי הוא שהמציאות של השבוע האחרון לא יכולה להימשך, לא יכול להיות שבתוך שבוע אחד כמה וכמה פעמים תושבי עוטף עזה נאלצו לרוץ למקלטים.  אי אפשר שראש הממשלה יפסיק את הנאום שלו ויפסיק אסיפה בגלל ארגון טרור ‏וכשאנחנו נזכרים בתמונות, וזה לא קשור ספציפית לנתניהו, מדובר בהשפלה לאומית. זו לא השפלה של נתניהו, זו הייתה השפלה לאומית כשראש הממשלה מדבר באשדוד ובגלל ירי של מחבלים הוא נאלץ להפסיק את האסיפה‏, זה לא מתקבל על הדעת. "

לדבריו, "כשראש הממשלה מדבר על החלת ריבונות על בקעת הירדן, לפני זה הוא צריך להחיל ריבונות על עוטף עזה, אשקלון ואשדוד. המסר המרכזי הוא, שחייבים למגר  את הטרור.  אני שמעתי את ראש הממשלה מדבר על מבצע עתידי בעוטף עזה.  אין שום טעם בעוד מבצע ועוד מבצע.  אנחנו חייבים לדבר על מיגור הטרור.
‏אנחנו חייבים לצאת למבצע של מיגור הטרור אך ורק כשאנחנו יודעים מה אנחנו עושים יום לאחר המבצע. לא רק לתכנן את המבצע אלא בעיקר לחשוב על היום שלאחר המבצע."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
אביגדור ליברמן בסיור בעוטף עזה

ליברמן הדגיש כי "‏אנחנו צריכים לחשוב מה אנחנו עושים ואיך אנחנו נערכים ‏ואיך אנחנו מצליחים למגר את הטרור פעם אחת ולתמיד. כוח לא מספיק , צריך גם הרבה מוח וצריך גם חזון ואני בטוח שבממשלה הבאה אנחנו נצליח ליישם לפחות את החזון שלנו של מיגור הטרור,  ובניגוד לאחרים אנחנו באים עם תוכנית סדורה שתאפשר לתושבי  עוטף עזה, אשדוד ואשקלון להרגיש בטוח והם לא יצטרכו יותר לרוץ למקלטים."

3 תגובות

  1. דוברמן התאב עם מיליונים בחשבון של הבת !!! האיש השקרן , הצבוע , וה0מאלני !!!
    זיג זג כל יום , אם ירצה ה 0 תקבל !!!
    רק מחל וביבי !!!

  2. ליברמן אתה פשוט כלום ןשום דבר. בגללך הלכה המדינה לבחירות מיותרות. בגללך שלטון הימין בסכנה….פשוט בושה. אתה סתם קשקשן מדבר מאיים הכול בלי כיסוי. אני מקווה שתקבל תשובה בקלפי….אתה כרגע שיכור מהסקרים……אבל כולם יודעים שאתה סתם כלום ושום דבר.

Back to top button