חדשות הארץמבזקים

טרגדיה איומה: קרין בת ה-35 התחשמלה למוות בביתה בגן שמואל

בקיבוץ גן שמואל הסמוך לחדרה מתקשים להתאושש מהאירוע הטרגי שפקד את הקיבוץ ביום רביעי האחרון עם היוודע דבר מותה של חברת הקיבוץ קרין יגאל גוילי בת ה-35.

כאמור, ביום רביעי בשעה 19:49 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון על אישה שככל הנראה התחשמלה בבית בגן שמואל. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום מצאו את קרין כשהיא ללא דופק וללא נשימה, לאחר שהתחשמלה ובתום פעולות החייאה נאלצו לקבוע את מותה.

חובש רכוב על אופנוע מד"א עידן אלמליח, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו אישה כבת 35 מחוסרת הכרה, ככל הנראה לאחר התחשמלות. ביצענו בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא דופק וללא נשימה, ומיד התחלנו בביצוע פעולות החייאה מתקדמות, שכללו עיסויים, הנשמות ומתן מכות חשמל ממכשיר הדפיברילטור, בסופן לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אביעד קטאבי חובש באיחוד הצלה סיפר כי "מדובר בגברת שהתחשמלה תוך כדי עבודה עם מכשיר חריטה על שולחן מעץ במרפסת ביתה".

קרין יגאל גוילי. צילום: פרטי

מפרטי המקרה שפורסמו באינטרנט עולה כי "קארין התחשמלה בעת שעסקה בחריטה בעץ באמצעות מכשיר שנקנה באינטרנט..המכשיר בעל שנאי שמעלה את רמת המתח מ 220 ל 9000 ולט וצורב את העץ באמצעות 2 אלק' .כאשר משטח העץ מוצף במים…הנתיך הפחת לא נפל כי השנאי מסכך בין המכשיר לרשת החשמל…היא כנראה נגעה בחלק המתכתי של האלק'..הילדים לא ראו אותה והזעיקו את אביהם.."

דנית לנקרי ספדה לחברתה קרין וכתבה בעמוד הפייסבוק שלה: "קוקי אל תלכי! זה מה שהייתי מבקשת ממך אם רק הייתה לי הזדמנות.. בבקשה אל תלכי.. עוד לא סיימנו.. לצחוק, לבכות, ללמוד, להתפתח.. לעבור את המסע המטורף הזה יחד. איך אפשר להיפרד ממך? נטעת את האג'נדות שלך עמוק בתוכי, צידה לדרך, רק לא תיארתי שאלך בה בלעדייך ברקע.. את המגדלור של כל כך הרבה אנשים סביבך. אני כבר מרגישה את הגעגוע משתלט על כל תא בגופי.. קוקי אל תלכי…"

קרין יגאל גוילי. צילום: פרטי

מהמועצה האזורית מנשה נמסר: "המועצה האזורית מנשה משתתפת בצערן של משפחות יגאל ו- גווילי וקיבוץ גן שמואל על מותה בטרם עת של קרין ז"ל. אנשי המקצוע של המועצה מלווים ומסייעים לבני המשפחה ולחברי הקיבוץ. ראש המועצה הנחה את הגורמים השונים לסייע ככל שידרש."

מהתנועה הקיבוצית נמסר: "התנועה הקיבוצית מרכינה את ראשה ומשתתפת בצערה העמוק של משפחת יגאל מקיבוץ גן שמואל, על לכתה של קרין, בעקבות תאונה מצערת. קרין, אמא מסורה ליונתן ואנאבל, אישה אהובה וחייכנית, מי שתרמה רבות לחיי הקהילה בקיבוץ, השאירה אחריה חלל גדול, ותישאר חקוקה בליבה של קהילת גן שמואל לעד. הקיבוץ, יחד עם צוותי הרווחה, פועל לסייע למשפחה ולעטוף אותה ברגעיה הקשים כל כך. מכאן, אנחנו שולחים תנחומים למשפחה ולחברי קיבוץ גן שמואל, ומחזקים אותם בשעת צערם."

קרין ז"ל הובאה אתמול למנוחות בשעה 16:30 בבית העלמין החדש בחדרה. היא הותירה אחריה את שני ילדיה בני ה-10 ו-6.

יהי זכרה ברוך.

2 תגובות

Back to top button