מבזקיםפוליטי / מדיני

ברק נגד היועמ"ש: "אין לו עמוד שדרה ואפילו לא חוט שדרה"

אהוד ברק, ראש הממשלה לשעבר ויו"ר שותף במחנה הדמוקרטי התארח הבוקר (שבת) באירוע שבתרבות בבאר שבע ואמר כי "מה שגנץ אומר זה לא נכון – אם אזרחים יצביעו לכחול לבן והמחנה הדמוקרטי לא תהיה בכנסת – נתניהו יהיה ראש הממשלה."

ברק מוסיף כי "גנץ אומר להצביע למפלגה הגדולה כדי שהנשיא יטיל עליו את מלאכת הרכבת הממשלה – אבל זה לא נכון: אין שום חשיבות למפלגה הגדולה, אלא למי יש רוב בגוש. הנשיא כבול לחוק, וזה החוק – מי שיש לו רוב בגוש, הוא ירכיב את הממשלה."

אהוד ברק באירוע שבתרבות בבאר שבע

"אני פונה לאזרחים – אם אתם מצביעים לכחול לבן, ולא למחנה הדמוקרטי במצב מסוכן שלא נעבור את אחוז החסימה, זה כמו לסמוטריץ׳ ולכנהנסטים." אמר ברק.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לגבי אפשרות שלא יבחר לכנסת אומר ברק כי גם אם לא יבחר אינו נבהל מזה וזה גם לא ימנע להיות ממנו שר בכיר בממשלה.

על כך שנתניהו האשים את בכירי מערכת הביטחון מ"כחול לבן" בריגול אמר ברק כי "נתניהו חשוד בשוחד, מרמה והפרת אמונים, מאשים רמטכ״ל לשעבר על פיברוק של ריגול בוושינגטון? האיש הזה איבד את האיזונים מלחץ. מנהיג צריך להיות אדם מאוזן כל הזמן. מי שקובע ששלושה רמטכ״לים לשעבר מפברקים ריגול ישראלי בוושינגטון 3 ימים לפני בחירות הוא ירד מהפסים לגמרי!"

אהוד ברק התייחס גם לעניין היועץ המשפטי לממשלה ד"ר אביחי מנדלבליט בכל הקשור לחקירות נתניהו ולקשר עמו, כשנפגש איתו בארבע עיניים מספר רב של פעמים, כשהמפגשים האלה לכשלעצמם אינם תקינים, לדבריו.

ברק התייחס גם לאירוע בשבוע שעבר באשדוד שבו מאבטחים של ראש הממשלה נתניהו מילטו אותו למרחב מוגן בעקבות ירי טילים ואמר כי הוא הוא היה נוהג אחרת.

אהוד ברק באירוע שבתרבות בבאר שבע

לראיון המלא:

15 תגובות

  1. שום אדם רציני לא לוקח את הטיפוס הזה שמנסה לחנך אותנו ברצינות.
    של נעליך כשאתה מדבר על מנדלבליט.
    בכלל, הרי אתה אינך זוכר כלום. (עמותות ברק). איך אתה יודע מי זה מנדלבליט?
    יאללה. שחרר אותנו.
    בעצם, יש לנו עוד יומיים לסבול את השטויות שפיך משחרר.
    זיקנתך מביישת את צעירותך.
    ליכלכת. זיהמת. לך עם הזקן שלך לקובה. אולי הם יחשבו שאתה פידל…

  2. ברק כלב מסריח טינופת את מסית ומדיח אני מתפלא על היועץ המשפטי שלא מראה למשטרה לפתוח בחקירה נגדך על העלבת עובד ציבור מבקר המדינה היום הוא בעצמו
    נראה מחר את מי תעליב אתה משבש הליכי חקירה מטיל אימה על היועץ המשפטי את קורא לעצמך דמוקרט אתה זבל יש לך פה גורה צריך לשים לך בפה ליזול ימח שמך אין לך כבוד אפילו אישתך היפה זרקת אותה בשביל איזה זקנה עלובה אני מקוה שכחול לבן ימחקו אותך את הזבלי שאיתך שזה מרצ

  3. זה אהוד ברק מהמחנה "הדמוקטי" מאיים על יועץ משפטי לממשלה…! מושחת שמדבר על מושחתים…היה על אי הבתולות של אפשטיין עשרות פעמים לפי עדותו…לא ראה…לא שמע…לא דבר…מיליוני כספים זרמו לחשבונו…על מחקר…כביכול…רץ כאיש פוליטי…ולא אומר מה מקורות הכספיים שלו כולל בחשבונות בנותיו…כמו ליברמן…הפך לשמאל קיצוני חבר למרץ סתיו שפיר…אדם מדבר…מדבר…כמו שהוא דבר…כראש ממשלה הגרוע ביותר מאז קום המדינה…כאשר היה תחת ביבי כשר ביטחון…שבח את ביבי…עכשיו מתוך שנאה וקנאה שהסרן…עלה בהצלחותיו…יותר ממינו…הוא תוקף בשגעון…ובפרעות…! הצעתי שיחזור לקנביס ושיעשה כסף לביתו…בזה הוא מבין…בניהול מדינה הוא כישלון…רק סיסמאות חלולות שההדיוטים…חושבים שהם מגאון…שיודע לפרק שעונים…הוא פרק…פרק את מפלגת העבודה…!!!

  4. לא נבהל מזה שלא יבחר לכנסת,אבל בטוח שהוא יהיה שר בכיר בממשלה?
    נו,האיש צריך אישפוז או לא?

  5. ברק מתכוון למי שלא קיבל שוחד,אין לו עמוד שידרה,לכן לברק יש" עמוד שדרה" שברוב חוצפתו מגנה את היועמ"ש כאדם ללא עמוד שידרה🤥🤥😂🤣🤣הבנתם את זה ברוך ופתמה!!!😂🤣😂

  6. צוואר חם ברק גם אם לא תגיד עוד מאה שנה מה עשית אצל הפדופיל אפשטיין חז"ל כבר התקילו אותך לפני אלפי שנים באמירה לא לחינם בא הזרזיר אצל העורב (ראה ויקיפדיה)

  7. אני פשוט לא מסוגל להבין מי מזמין אותו לראיון. היחיד שצריך לזמן אותו זה הפסיכיאטר המחוזי. הבן אדם איבד את שפיותו.

  8. אהוד צודק
    אם היועץ לא פתח בחקירה נגד אהוד
    ברק מדוע קיבל מהפדופיל האמרקאי 2.3 מיליון
    דולר
    על מה קיבל את הסכום

  9. אני מבקשת בכל לשון של בקשה ממשטרת ישראל. אנא לחקור את ההסתה. של. אהוד ברק.
    של בני גנץ
    ושל יאיר לפיד. וכמובן של
    אביגדור ליברמן. ההסתה הזאת.
    רשומה על הקיר בגדול אסור להם
    זה יגמר ברע

  10. האדם הבזוי ביותר והמושחת ביותר במדינה הוא אהוד ברק האיש שאומר על יועץ. שאין לא עמוד שדרה
    האיש שאומר על מבקר המדינה שהוא
    סמרטוט רצפה. האיש הבזוי הזה המולטי מיליונר. שעשה את הונו. בשוחת. ובמכירת נשק ובבירה לאנשים בזויים. שמוכנים להרוס את המדינה העיקר לגרש את נתניהו
    האיש שחזר לפוליטיקה כמספר. 10.רק בכדי לגרש את נתניהו ובדרך להרוס הכל ואחרי זה מדבר שנתניהו הורס את המוסדות כמה מגוחך האדם. החולה נפש הזה ישר לאשפוז. פריאל ברק זקוק לאשפוז

  11. האיש מנהל מסע טרור כנגד היועץ המשפטי. מדוע אין תלונה כנגדו? מדוע לא חוקים אותו? מדוע מפחדים מהאיש הזה?

Back to top button