חדשות הארץמבזקים

בני גנץ לשופט מלצר: "אל תיפגש עם נתניהו – זה ספין פוליטי"

יו"ר כחול לבן והמועמד לראשות הממשלה, רא"ל (מיל') בני גנץ קורא לשופט מלצר: "אל תיפגש עם נתניהו- עושה ספין פוליטי שמטרתו לייצר דה לגיטימציה לתהליך הדמוקרטי".

כשעה לאחר צאת השבת, 14/9/2019, פנה חה"כ דוד ביטן למנכ"לית ועדת הבחירות המרכזית, עו"ד אורלי עדס, והביא בפניה את דרישת ראש הממשלה להיפגש עם כבוד השופט חנן מלצר, יו"ר ועדת הבחירות המרכזית.

השופט מלצר קבע כי פנייה זו, כמו כל פנייה אחרת שתוגש בנושא, תובא להכרעת נשיאות ועדת הבחירות המרכזית בישיבה מיוחדת שתתקיים מחר (ראשון) בשעות הבוקר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"כבוד השופט מלצר וחברי ועדת הבחירות- אל תיפגשו עם נתניהו!" אמר הערב יו"ר כחול לבן בני גנץ "אל תאפשרו לו לעשות על גבכם ספין פוליטי שכל מטרתו לייצר דה לגיטימציה להליך הדמוקרטי ולפגוע באחוזי ההצבעה."

"אני קורא למשטרת ישראל ולוועדת הבחירות המרכזית להיערך למניעת כל שיבוש של יום הבחירות באמצעים פיסיים וטכנולוגים. אחרי שנים שהוא מנסה לפגוע באמון הציבור במשטרה, בפרקליטות ובבית המשפט- עכשיו הגיע תורה של ועדת הבחירות המרכזית." ציין גנץ.

הוא הוסיף כי "נתניהו מייצר דה לגיטימציה בכדי שיוכל להתעלם מתוצאות הבחירות. נתניהו מוכן לשבור את כללי המשחק הדמוקרטים, לעשות סיבוב על גוף ממלכתי והכל כדי להקים ממשלת חסינות קיצונית."

לדבריו, "כל מי שלא רוצה לראות פה בשבוע הבא ממשלה שרומסת את כל עקרונות הדמוקרטיה חייב לצאת ולהצביע כחול לבן כדי שלא נתעורר יום אחרי הבחירות עם ראש ממשלה חסר מעצורים."

תגובה אחת

Back to top button