חדשות הארץמבזקים

מח"ש חוקרת: מה הוביל למותו של הקבלן אבי חסון מאשדוד?

במחלקה לחקירות שוטרים החלו לחקור את נסיבות מותו של אבי חסון בן ה-43 תושב אשדוד, קבלן במקצועו אשר מצא אמש את מותו לאחר שעל פי החשד חושמל באמצעות אקדח טייזר על ידי שוטרים.

המקרה המצער אירע אתמול (שבת) בבוקר עם קבלת דיווח במשטרה על התפרצות לדירה. שוטרים שהגיעו למקום עצרו את חסון בחשד לעבירה פלילית. השוטרים, כך על פי הודעת המשטרה, ניסו למנוע ממנו לפגוע בעצמו בתוך הניידת ולאחר מכן בתא אליו הוכנס בתחנת המשטרה ובמהלך הניסיונות להשתלט עליו הוא התמוטט, פונה לבית החולים ושם כעבור זמן קצר נקבע מותו.

בהודעת המשטרה נמסר: "תושב העיר (43) נעצר הבוקר על ידי משטרת ישראל בחשד לעבירה פלילית תוך שהוא בהתקף אלים ומנסה לפגוע בעצמו בניידת ובתא אליו הוכנס בתחנת המשטרה. במהלך ניסיונות לרסנו בכדי למנוע פגיעה עצמית, התמוטט. השוטרים החלו בפעולות החייאה מצילות חיים עד הגעת מד"א והוא פונה במצב יציב לביה"ח ״אסותא״ שם כעבור זמן קצר נפטר. דיווח על המקרה הועבר למחלקה לחקירות שוטרים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

באתר החדשות "אשדוד נט" דווח כי הוא נעצר בעקבות הודעה שהתקבלה במשטרה על פורץ לדירה במרינה. על פי הדיווח הוא פנה לדירה של עורך דינו בהתקף חרדה ובטענה שרודפים אותו ומנסים לרצוח אותו. האישה נבהלה והזעיקה את המשטרה.

עוד דווח כי שוטרים שהגיעו למקום האירוע מצאו אותו צועק ברחוב שיש מחבל ועצרו אותו. הוא הטיח את ראשו בניידת המשטרה ובקיר תא המעצר. כשעלה חשש לפגיעה עצמית השוטרים ירו בו באקדח טייזר.

גופתו של חסון הועברה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר.

הלווייתו של אבי חסון ז"ל תתקיים היום בשעה 17:45 בבית העלמין באשדוד.

אבי חסון ז"ל

12 תגובות

  1. צריך טייזר להתגונן משוטרים
    ערסים צ'חצ'חים מרפובליקת הבננות חסרי אינטלגנציה

  2. כל שוטר מחורבן מנסה את הטייזר המחורבן שלו .רוצחים צריך לנסות את הטייזר על השוטרים

  3. סלמון טקה נירצח בדם קר כולם יודעים את האמת הינה הגוף המושחטת המשטרה מתנקם גם בכם קרן תיתפטרי מושחטת

  4. קרן בר מנחם הבית מושחטטת .ביבי הבית .היועץ המשפטי למששלה הבית.שר המשפטים הבית גוףףף מושחטטט

  5. ברור, אקדח טייזר ידוע שיכול להרוג ואינו מתאים לשימוש בחולי אסטמה ולב, במבוגרים, בנשים הרות, בילדים, באזורים רגישים בגוף, אסור בלב, ואסור שימוש ממושך ואין ספק שבלי הדרכה מרובה ורענון נהלי שימוש לשוטרים אז יהיה שימוש רשלני שיגרום לעוד הרבה מקרים כאלו השם ישמור. יש מחקרים רבים בנושא בארהב על הנזקים ומקרי המוות , זו לא תקרית חדשה . עצוב

Back to top button