מבזקיםפוליטי / מדיני

ש"ס נגד "טיב טעם": "עברה על חוק מימון מפלגות ומסייעת לשמאל"

מפלגת ש"ס בעתירה כנגד חברת "טיב טעם": סרטון רצוף שקרים והסתה, עבירה על חוק מימון מפלגות וסיוע לשמאל בבחירות״

תנועת ש"ס עתרה היום (ראשון) לשופט מלצר, יו"ר וועדת הבחירות, כנגד הקמפיין הפרסומי של חברת "טיב טעם". חברת "טיב טעם" עלתה באחרונה בקמפיין רשת הקורא להציל את סניף רמת החייל בתל אביב מפני הסגירה שלו, עליה החליט רון חולדאי. עלות הקמפיין הדיגיטלי הינו 800 אלף ש"ח.

בתנועת ש"ס אמרו כי בסרטון קוראת החברה, בעקיפין, לצאת להצביע. הסרטון מלא בשקרים שממשיך את קו ההסתה של מפלגות השמאל כלפי החרדים והיהדות. שכן הסניף נסגר בהחלטה של ראש העיר (המשתייך למחנה השמאל) וללא כל קשר לחוק המרכולים. כמו כן טיב טעם מקימה בקמפיין מאגר מידע בלתי רשום בניגוד לחוק הגנת הפרטיות שהינו עבירה פלילית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אי לכך תנועת ש"ס הגישה באמצעות חבר הכנסת משה ארבל ועו״ד ישראל באך עתירה דחופה לשופט מלצר בבקשה להסיר את הסרטון שעובר על חוק מימון המפלגות.

ממפלגת ש"ס נמסר בתגובה: "כך אלו המומחים בשיווק החזיר, מראים עצמם כפועלים באופן לגיטימי בעבור בית עסק, אך בפועל עוברים בריש גלי על הוראות החוק הברורות. כמאמר רש"י: עשו היה נמשל לחזיר שנאמר: "יכרסמנה חזיר מיער". והחזיר הזה כשהוא שוכב פושט טלפיו לומר: "ראו שאני טהור!" כך אלו גוזלים וחומסים ומראים את עצמם כשרים"

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

3 תגובות

  1. עלוקות!! פרזיטים!! אין לכם זכות לדבר על כסף של אחרים ולאן הולך!! רובכם לא עושים כלום ומתקיימים מהכסף של כולנו!!

Back to top button