מבזקיםפוליטי / מדיני

נתניהו: "בני גנץ, תתבייש"

יו"ר כחול לבן, בני גנץ אמר התייחס היום (שני) לפרסום בעיתון "הארץ" ולפיו ראש המועצה לביטחון לאומי, מאיר בן שבת נפגש ביום רביעי האחרון לאחר הירי מעזה לאשדוד ואשקלון עם יו"ר ועדת הבחירות ובפגישה עמו אמר לו בן שבת כי ישראל מתכוננת לצאת למבצע צבאי ברצועת עזה וביקש ממלצר להיערך לאפשרות שהבחירות‎ ידחו.

צילום: קובי גדעון לע"מ

גנץ כתב בעמוד הטוויטר שלו: "נתניהו מחק את העמימות לצרכים פוליטיים. עכשיו הוא איבד את זה ורצה לגרור אותנו למלחמה כדי לדחות את הבחירות. תסריט שמתאים לבית הקלפים ולא למדינת ישראל. מחר יוצאים להצביע ושמים לזה סוף."

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לפני זמן קצר (שני) לדבריו של גנץ ואמר, "בני גנץ, אתה לא מתבייש? לעשות פוליטיקה מענייני ביטחון? אתה מאשים אותי, ששומר בקפדנות על חיי חיילנו ואזרחינו, אתה שהתגאתה אחרי צוק איתן שסיכנת חיילי גולני למען פלסטינים? אנחנו התכוננו לכל תרחיש כולל האפשרות שהג'יהאד האסלאמי והחמאס ישבשו את הבחירות בירי רקטות על ערינו והכנו תגובה חריפה. אבל אני אבחר את המועד לכניסה למערכה שהכנו במועד הנכון ביותר ולא דקה אחת קודם. בני גנץ, תתבייש".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

גנץ הגיב בחזרה לנתניהו ואמר: "ביבי, מה קרה? מה אתה לחוץ? מה אתה רועד? מה אתה מזיע? מה אתה מתרגש? למה אתה משקר? מהבוקר אתה מפיץ שקרים מפה עד להודעה חדשה. אתה מפר את מדיניות העמימות. אתה עושה הכל לצרכים פוליטיים. מישהו צריך להתבייש? אתה צריך להתבייש!"

6 תגובות

  1. האם אתה זקוק להלוואה מהירה וקלה בריבית משתלמת של 3%? צרו קשר עוד היום. אנו מציעים הלוואה אישית ועסקית לכל פרט או חברה שמעוניינת אשר תוכל להחזיר את ההלוואה בעת פירעון. אנו נותנים הלוואה בטווח של 2,000 עד 10,000,000 $. כדי להחיל אותנו בדוא"ל בחזרה עם המידע הנדרש. דוא"ל: [email protected] , whatsapp: +18635356458

  2. גנץ צריך להתבייש? איזה ראש ממשלה מופרע…. אתה אדון נתניהו שחשוד במרמה, הפרת אמונים ושוחד זה צריך להתבייש ולשחרר כבר את הכיסא שנבדקת אליו כמו קרצייה!

  3. גנץ לא נדבק מלפיד רק בשנאת היהודים אלא גם נדבק ממנו בנביחותיו….עכשיו גם הוא נובח על כל דבר

  4. כי לא מחליפים סוס מנצח – בחמור כושל, צולע ומגמגם !

    בשבילנו – רק ביבי!
    מחל !

Back to top button