מבזקיםפוליטי / מדיני

ליברמן: "לא יהיו בחירות שלישיות. ישראל זקוקה לממשלה רחבה"

יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, הצביע הבוקר (שלישי) בקלפי בנוקדים וקרא לאזרחי המדינה לצאת ולממש את זכות ההצבעה שלהם, "זה הדבר החשוב ביותר, זה באמת חובתו של כל אזרח ואזרח ואני מקווה שאכן כולם יבואו לקלפיות ויצביעו." אמר ליברמן.

ליברמן אף הזהיר ש"היום במיוחד, מצביעי "ישראל ביתנו" צפויים לעשרות סמסים וואצפים, פייק ניוז והודעות שונות ומשונות. אל תשימו לב לשום דבר. כל ההודעות שלי של "ישראל ביתנו" יופיעו בדף הפייסבוק הרשמי שלי או של המפלגה. כל מה שתקבלו למכשירי הפלאפון שלכם, תתעלמו. אם זה לא מופיע בדף הפייסבוק שלנו, כנראה שמדובר בניסיון הטעיה או לבלבל או פשוט פייק ניוז".

ליברמן הוסיף ואמר, "לכל הבוחרים לפני שאתם מצביעים תנסו לחשוב מי יעמוד בהבטחה שלו לפני הבחירות. אני ראיתי אתמול בטלוויזיה כתבה די מזעזעת של שני בחירים של כחול לבן: חיליק טרופר ואבי ניסנקורן נפגשים עם קבוצת חרדים ומרגיעים אותם. אומרים פשוטו כמשמעו זה רק קמפיין, אנחנו מבטיחים לכם שיהיה בסדר ואף חרדי לא יתגייס לצה"ל. אני חושב שזה אומר בעד עצמו. לכחול לבן אין שום כוונה לעמוד בהתחייבויות לבוחר. אצלכם זה רק קמפיין רק שילוט חוצות. אצלנו זה התחייבות. ממשלה לאומית ליברלית רחבה בלי חרדים בלי משיחים. לכן תחשבו פעם נוספת לפני שאתם מגיעים לקלפי מי שבאמת רוצה לראות ממשלה, ממשלת אחדות ללא חרדים ללא משיחיים בלי כל הקיצוניים שיחשוב היטב מה הוא עושה בקלפי."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ח"כ ליברמן נשאל מה יקרה במידה והוא שוב יהיה לשון המאזניים ולכניסה לממשלה של 61 מנדטים. אתה זה שתכריע. אתה תכנס או תוביל את מדינת ישראל לבחירות שלישיות?

ליברמן ענה: "קודם כל לא יהיו בחירות שלישיות , זה צריך להיות ברור. זה לא משנה אם יהיו 61 מנדטים או לא יהיו 61 מנדטים. בטוח שלא יהיו 61 מנדטים לפיזור הכנסת. לכן אנחנו נצטרך למצוא קונפיגורציה מתאימה במסגרת התוצאות כפי שהיו. לגבי הקמת ממשלה . אמרנו בצורה ברורה גם הרגע. אנחנו נתמוך אך ורק בממשלה לאומית ליברלית רחבה המורכבת מישראל ביתנו ליכוד וכחול לבן. שום ממשלה אחרת לא נצטרף לא נתמוך ולא נהיה חלק ממנה. מול האתגרים שאנחנו ניצבים מולם היום . מדינת ישראל זקוקה לממשלה רחבה. לא ממשלה ששורדת מאי אמון לאי אמון משבוע לשבוע. אלא לממשלה יציבה שמסוגלת לקבל החלטות קשות וזוהי רק ממשלת אחדות."

אדוני אתה מתכונן לאפשרות שאולי תשב באופוזיציה? נשאל ליברמן

"תראה אנחנו קודם כל מתוכננים להקים ממשלה, כמו שאמרתי ממשלת אחדות ללא החרדים ללא המשיחים ואני בטוח שגם נצליח." ענה ליברמן.

ליברמן הבוקר בקלפי בנוקדים

Back to top button