חדשות הארץמבזקים

בחירות לכנסת ה-22: נרשמו מספר אירועים חריגים משעות הבוקר

נמשכת הפעילות המבצעית של משטרת ישראל בכל רחבי הארץ, בכדי להבטיח את קיומו התקין של יום הבחירות לכנסת ה-22 של מדינת ישראל.

כוחות משטרה גדולים הפרוסים בשטח, לצד אלפי מאבטחים וסדרנים, ממשיכים להגיב ולתת מענה לכל אירוע שבו יש חשש לפגיעה בטוהר הבחירות, הפרת חוק הבחירות או הפרעה לסדר הציבורי. נכון לשעה 15:00 דווח על מספר אירועים חריגים:

• לפני כשעתיים בישוב אבו גוש, השליך חשוד (בן 20 תושב המקום) נפץ מחוץ לקלפי. שוטרים שמוצבים במקום עצרו את החשוד והוא הועבר לחקירה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

• בקלפי בכפר כאוכאב אבו אלהיג'א, פנה מזכיר הקלפי לשוטר המוצב במקום ומסר לו כי חבר ועדת הקלפי צילם את פרוטוקול הקלפי בניגוד לחוק. החשוד (20 מרכז הארץ) עוכב לחקירה ומכשיר הטלפון שברשותו נתפס.

• בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה על חשד להתחזות לאחר בקלפי בכפר קאסם עוכב לחקירה חשוד בן 40 תושב המקום.

• מוקדם יותר היום, נסגרה למשך זמן קצר קלפי באום אל פחם בעקבות הפרת סדר, זאת לאחר שהתקבל דיווח במשטרה כי אחד המשקיפים בקלפי החל לצלם את האזרחים, מה שגרר התקהלות והמולה במקום. הקלפי נפתח מחדש בתוך זמן קצר, לאחר שהמשקיף הוצא מהקלפי ע"י השוטרים, הוחלף וההתקהלות פוזרה.

• ברחבי הארץ התקבלו מאז שעות הבוקר במשטרה תלונות בעקבות מקרים נקודתיים, מרביתן בחשד לזיוף/התחזות במהלך הליך ההצבעה או עבירות אחרות על חוק הבחירות ואלו נבדקות ומטופלות בהתאם.

משטרת ישראל שבה ומדגישה כי לא תאפשר כל הפרת סדר או ביצוע עבירות על חוק הבחירות, ותפעל לאכיפה ולנקיטת צעדים כנגד ביצוע עבירות אלו. כוחות גדולים של משטרת ישראל, גלויים וסמויים, פועלים בריכוזי הקלפיות ובאזורים הסובבים אותם בכדי לאתר ולפעול כנגד כל פעילות בלתי חוקית, שעלולה לפגוע בטוהר הבחירות ובהליך קיומן התקין.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button