צרכנות

5 מוצרים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

מטען נייד

לפעמים נקרא סוללת גיבוי, מטען נייד הוא בעצם "בנק אנרגיה" לטעינת המכשיר הסלולרי (ומכשירים נטענים אחרים) ללא הצורך בשקע חשמלי. כיום, עם המכשירים הסלולריים החכמים שזוללים אנרגיה עד כדי כך שהסוללה לא מחזיקה מעמד מעבר לשעות ספורות, כאשר אנחנו מתכננים לשהות מחוץ לבית לפרק זמן ארוך (יום עבודה, נניח), מבלי שתהיה לנו גישה לשקע חשמלי, או אפילו אם שכחנו להטעין את הנייד בעבודה והגענו למצב שבו הסוללה נמצאת על אחוזים בודדים – כדאי שיהיה לנו מטען נייד בתיק.

מכונת קפה

עבור רוב האנשים – הקפה של הבוקר הוא בגדר חובה. בעשור האחרון נכנסו מכונות הקפה הביתיות לכמעט כל בית בישראל, ומאפשרות להכין אספרסו ברמה גבוהה אצלנו במטבח, מבלי שנצטרך לצאת מהבית ולהגיע לבית קפה. תחום מכונות הקפה הביתיות התפתח רבות בשנים האחרונות, והגיע לכדי כך שמכונת קפה ביתית היא כבר לא מוצר מותרות באותה מידה שהייתה לפני חמש או עשר שנים, ובכל בית אפשר למצוא מכונה שמפיקה אספרסו נהדר.

שואב אבק דייסון

שואבק אבק דייסון, מסידרה V, מציע חדשנות בתחום שואבי האבק. זהו בעצם שואב אבק נטען, מה שמאפשר שאיבה חופשית, ללא כבלים, שלושה מצבי שאיבה – מצב חיסכון, מצב שאיבה רגילה ומצב Boost ללכלוך קשה במיוחד. בשימוש רצוף, במצב eco (חיסכון באנרגיה), ניתן להשתמש בשואב אבק דייסון במשך שעה בשאיבה רציפה. שואב אבק דייסון גם מעוצב בצורה המאפשרת איחסון וטעינה במינימום מקום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שעון חכם

תוספת מושלמת לטלפון החכם שיש כבר לכולנו בכיס, שעון חכם מאפשר לשלוט במכשיר הטלפון החכם בצורה קלה ונוחה, כאשר המכשיר נשאר בכיס. תוספת קלה של אוזניית Bluetooth ואפשר להשאיר את המכשיר בכיס גם תוך כדי שיחה. האפשרויות שמציע שעון חכם מוגבלות רק על פי איכות השעון – ישנם שעונים חכמים שמציעים את כל הפונקציות שמציע המכשיר הסלולרי, וישנם כאלו שמציעים מענה וניתוק שיחה בלבד.

בלנדר

טרנד הבריאות הכולל שייקים מפירות וירקות שונים נראה כאילו הוא ישאר איתנו עוד הרבה שנים. תמיד יותר כיף להכין לעצמך את השייק המושלם בבית, ולהינות מכל היתרונות מול הטלויזיה בסלון. בלנדר ביתי מציע את כל זה ועוד הרבה יותר. מעבר למיצי פירות תוכלו להכין מגוון רטבים ביתיים, מטבלים מגוונים ובכלל – תהפכו את המטבח הביתי שלכם למקצועי ומגוון יותר. בתקופת החורף תוכלו גם להכין מרקים נהדרים (מרק בטטה, למשל).

תגובה אחת

Back to top button