מבזקיםמומלצים

הספוטים הכי יפים לצילום חתן וכלה

בחירת המקום שבו תצטלמו בשעות שלפני החתונה תלווה אתכם עוד הרבה שנים אחרי שבירת הכוס. מרגישים בלחץ בגלל ההחלטה? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לאתר את הלוקיישן המושלם

חתן וכלה צריכים לדעת שהתמונות מהיום החשוב בחייהם ילוו אותם גם הרבה אחרי שהאירוע יסתיים. עם זאת, כמעט כל הזוגות משקיעים בבחירת צלם לחתונה עצמה אך מתעלמים מהחשיבות של בחירת לוקיישן לתמונות שלפני האירוע. בפועל, אלו הרגעים האחרונים של החתן והכלה לבד ולכן כדאי לתעד אותם על רקע שמתאים לבני הזוג ומתכתב עם ההעדפות האישיות שלהם.

אז איך בוחרים את הספוט הכי יפה לצילומי חתן וכלה? הנה כמה המלצות שיכולות לעזור לכם לקבל החלטה מושכלת:

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מקום פתוח או סגור

היום המיוחד סוף סוף הגיע ואחרי בוקר מדהים של התרגשות, הכנות, איפור ולבישת השמלה, את וארוסך יוצאים עם הצלם לדגמן זוגיות יפהפייה שתשאיר לכם מזכרת לעולמים. בשביל שזה יהיה באמת מושלם, כדאי לכם לבחור לוקיישן מתאים ולהכריע בראש ובראשונה בין מקום פתוח או סגור.

טווח האפשרויות בכל קטגוריה רחב מאוד והמטרה של הסינון הראשוני היא לסייע לכם להגיע להסכמה. אם תבחרו מקום פתוח, תוכלו להצטלם בים, בשמורות הטבע או בפארק העירוני. לעומת זאת, מקומות סגורים יכולים להיות סטודיו, קניון, מרכזי בילוי, מוזיאון ועוד. ככל שתקדימו להחליט בסוגיה הזו, כך גם הצלם יוכל להיערך עם הציוד המתאים.

אווירה טבעית או אורבנית

הספוטים הכי יפים לצילום חתן וכלה הם אלו שגורמים לכם להרגיש טבעי. כאן אי אפשר לתת מקום אחד שמתאים לכולם, כי כל זוג הוא עולם ומלואו. מנגד, בהחלט אפשר לקבוע שיש רק שני סוגים של אווירה שאותה תוכלו להשיג או תרצו לשמר: אווירה טבעית לעומת אווירה אורבנית.

אווירה אורבנית מתאפיינת בקצב מהיר, תזזיתיות ודינאמיות והיא מתאימה למי שמתחתן באירוע גדול עם הרבה אורחים ומשפחה. לשם השוואה, אווירה טבעית וסולידית תתאים לאירוע אינטימי ולמי שמעדיף להתחתן במקומות פתוחים. בכל מקרה, אפשר לבקש מהצלם לראות דוגמאות ולאחר מכן לנסות לדמיין את עצמכם באותו מקום לפני שמתחייבים לאפשרות ספציפית.

תנאי מזג אוויר

האמת היא שרשימת הלוקיישנים המומלצים עבור צילומי חתן וכלה משתנה גם בגלל תנאי מזג האוויר. ספוטים שמתאימים לקיץ לא יהיו רלוונטיים לחורף ולהיפך, מה גם שבמדינה עם אקלים הפכפך כמו ישראל יש משמעות מסוימת לעונות המעבר של האביב והסתיו.

התחשבו בתנאי מזג האוויר בתאריך המיועד והתייעצו עם חברים שהתחתנו בתאריך דומה. אם בחרתם לוקיישן אבל ביום של האירוע יש תנאי מזג אוויר לא צפויים, אל תתביישו לדרוש מהצלם לבצע את ההתאמות הנדרשות – כי הכי חשוב שתרגישו בנוח ותהיו שלמים עם ההחלטה הסופית.

 

Back to top button