חדשות הארץמבזקים

ליברמן: אני ובני גנץ נקים ממשלה לאומית ליברלית רחבה

יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, התייחס לפני זמן קצר (חמישי) לחילופי הדברים בין ראש הממשלה נתניהו ליו"ר כחול לבן בני גנץ ואמר כי "בזמן שתוצאות הבחירות מתחילות להתבהר, נתניהו החל לעבוד במרץ על הספין החדש שלו, שיוביל את מדינת ישראל לסיבוב בחירות נוסף במטרה להשיג 61 לממשלת החלומות שלו."
  
לדביו, "לגוש שהקים נתניהו אין שום קשר לימין. מצד אחד מדובר בש"ס, מפלגה שנמנעה בהצבעה על הסכמי אוסלו, ומן הצד האחר, המשיחיים, השואפים להחזיר אותנו לתקופת ימי שאול המלך, דוד המלך ולחוקי התורה, ולהפוך את האוניברסיטאות לבתי ספר לנבואה. ונתניהו כמו נתניהו, שהחזיר את חברון לערפאת והצביע בעד ההתנתקות, הוא בטח לא ימין אלא סתם כדאיניק."

ליברמן ציין כי "יצירת "גוש ההלכה" של 55-56 ח"כים של "הליכוד" המפלגות החרדיות והמשיחיים, והקריאה לבני גנץ להצטרף לממשלת אחדות עם הגוש, זה לא פחות מאחיזת עיניים ויצירת מצג שווא בשביל להכשיר את דעת הקהל לטובת סיבוב בחירות שלישי. נתניהו, שלא מוכן לקבל את הכרעת הבוחר ולהודות בכישלון שלו, נאחז בקרנות המזבח ומנסה לייצר תודעה, שכביכול "הליכוד" ניצחה בבחירות, קראה לממשלת אחדות וגנץ וליברמן הם שהכשילו את המהלך."

"למעשה, אמר ליברמן, "נתניהו עובד במקביל בשני ערוצים. מצד אחד, הוא מנסה להרדים את המערכת כאשר הוא קורא לאחדות ומנגד ממשיך בנסיונות שלו לשכנע ח"כים ממפלגות אחרות להצטרף אליו ול"גוש ההלכה" שהקים אתמול, על מנת להשיג רוב של 61 מנדטים. במידה ויכשל בהשגת הרוב הוא יפיל את האשמה להכשלת ממשלת האחדות על גנץ ועליי ויוביל את מדינת ישראל למערכת בחירות נוספת."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"אני קורא פעם נוספת לראש הממשלה נתניהו להפסיק עם התרגילים הפוליטיים, השטיקים והטריקים. בוא נשב אתה, בני גנץ ואנוכי, ונקים ממשלה לאומית ליברלית רחבה למען עתידה של מדינת ישראל." אמר ליברמן.

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן

25 תגובות

  1. ליברמן שילך הביתה-ח"כ שיכול להגיד על השרת תרבות מירי רגב "vile creature" לא יכול לשבת בכנסת כי עבר כל הגבולות.הוא לא בבית עם אישתו,שיפסיק ללכחך את כולם.

  2. "המים שאתה שותה הם בזכות ליברמן"
    צר לי ידידי לעדכן אותך כי סבא רבא שלי שתה פה מים עוד בתקופה העותומאנית כשאביו של ליברמן טרם נולד ועם קצת רצינות הפיתוחים וההובלה בתחום התפלת מים בישראל קרו הרבה לפני שהכרנו את השם אביגדור ליברמן שאולי במקרה הטוב חתם על חוזה הקמה למכון טיהור 1 מיני רבים הקיימים במשק המים ושאין לו מושג לגביו.

  3. לכו על זה. אם אתם ביחד חוברים לידי ממשלה! לא ניתן לזרוק לפח האשפה הביוב 2 מיליארד שקל! הוא נותן לעצמו דין וחשבון על הפשע הזה?!

  4. לימון, אל תיהיה חמוץ וכדאי לך ללמוד לפני שאתה כותב שטויות. המים שאתה שותה הם בזכות ליברמן. הוא הביא את היזמים והקים כת מכון טיהור המים הראשון במדינה ועכשיו מדינות אחרות לומדות מאיתנו

  5. כל ליצמנים, גפנים, דרעים יכלים לעבור לאומן.
    שם הם מרגישים טוב!!!!! שם יש מלונות ע"ש דמניוק, חמיילנצקי, פטליורה באבי יאר ועוד.

  6. המקום שגדלת וצמחת היה הליכוד … ומי יודע מה אתה עושה בתקציבים היחודיים שנתנו לך

  7. מה ההשגים שלך בכל תחום ?
    לעומת ביבי
    אתה מפלגה של כלום … של מי שעומד מהצד ומתריס ..

  8. תגובה
    כל מנהלי הפה יתנו את הדין כל אחד בזמנו הכל שקרים והשמצות, המדינה הוקמה חופשית, ודמוקרטית, ולא מדינת הלכה, אני זוכר שבהקמת המדינה באו המקימים לכל גופי החרדים וביקשו מהם יפה להצטרף ולהקים יחד ובמשוטף את המדינה, כל גופי החרדים סרבו לילד את המדינה הם רצו מדינת הלכה בלבד אחרת ימרודו והיתנתקו כשהוקמה והוחרז על עצמאות ואושר באומות החלו החרדים לקרוא לנו בכל מני שמות גנאי טרופות חזירים וכו' וכו' ואמרו שיש לעשות הכל כדי להחזיר את כל מי שעלו לארץ לארצות שמהם באו ויחלו שיהיה פה שלטון של ערבים כדי שמי שישאר יעשו לו כמו בטרט"ח, טרפ"ט אלה הרוצחים האמיתיים והערבים והשמאלנים הם יד ימינך לעניין הזה ראתי איך הם יושבים עם הערבים בכנסת בשיטוף פעולה וכל הזמן מתייגים יחד נגד המדיה , כל מה מנגד הם בעד וכל מה שהיה הם נגד ראיתי איך שהחרדים זחלו לתוך המדינה מעז שהוקמה להיות כאן גייס חמישי ולחתור תחת אושיות המדינה מבפנים, כשהיו נגד הקמת המדינה ומרדו נגד הקמתה מדוע לא נשארו בחוץ מחוץ למדינה כמו הסאטמר רצים כל הזמן לאיראנים ללקק אותם ולעודדם שיצליחו במזימתם ,אני מבטיח לכל אלה המקחישנים קרוב וקצר להסתיים יש בסוכות נבואה "רק כל עמי הארץ יעלו לביתי בית השם להשתחוות לפני וכו', היחידי שאמר את האמת זה שציטט למטה את ליברמן היתר שקרים והשמצות , בגלל המרדנות הזו לא תהיה כאן מדינת הלכה אין מצב וליברמן לא רוצה להיות ראש ממשלה דבקה לדעתו שיהיה נתניהו אבל ממשלה רחבה סחטנית ועל ערבים בפנים? אין על מה לדבר ואין מצב לעולם ביבי

  9. אנחנו לא רוצים זגזגן מחרחר, בממשלה. לך הביתה, לנוקדים, תהיה נוקד ורועה צאן.

  10. אף אחד לא אוהב אותך שקרן ורמאי מולדובן מעניין אותך רק רווחתך נוכל זו תכונה מוכרת אצל מולדובנים איך הולכת שולל את העולים מרוסיה סופך כעמלק מנוול

  11. מדינת ישראל קמה כמדינה "יהודית דמוקרטית" ולא כמדינה "חילונית ליברלית". ליברמן רוצה לשנות את אופי המדינה כדי למנוע אי נוחות מכמה אוכלי חזירים, שבאו לכאן כי לא השיגו ויזה לאמריקה.
    ליברמן למזלנו אין לך רוב לשנות את אופי המדינה אלא אם תחבור לעיימן עודה. אין ספק שעודה ושותפיו ישמחו לעזור לכם "הליברלים החילונים" למחוק את המילה "יהודית" מהגדרת אופי המדינה.

  12. ליברמן טמבל אמיתי. לא יודע מה רוצה מעצמו.
    אכל ושתה אצל הרבנים. נתנו לו כבוד ותמיד אירחו ובירכו אותו, ופתאום ביום בהיר מחרים אותם. אין יותר גרוע מחרם אצל הדתיים.
    הוא יותר גרוע מלפיד. כי כולם ידעו שלפיד פוץ מושלם אבל ליברמן התחבק עם דרעי והחרדים ופתאום באמצע הריקוד דוקר אותם בחרב ארוכה וחדה.

  13. החסיד של האדמ"ור מריבניץ עוכר ישראל מובהק בעד חילולי שבת בפרהסיא ואכילת נבילות וטריפות.. הכל בשביל מנדטים מוכר את נשמתו

  14. אתה לא יודע הבנת הנקרא? הוא אמר את זה ליברמן… "אני קורא פעם נוספת לראש הממשלה נתניהו להפסיק עם התרגילים הפוליטיים, השטיקים והטריקים. בוא נשב אתה, בני גנץ ואנוכי, ונקים ממשלה לאומית ליברלית רחבה למען עתידה של מדינת ישראל." אמר ליברמן.

  15. בממשלה רחבה של כחול-לבן + , ליכוד , + ………..
    אתה תהיה הזנב, לא לאריות גם לא לשועלים, אלא לעכברים.

  16. ליברמן , שב בשקט. אף אחד לא צריך אותך להרכיב ממשלה. גם ככה בשום קונסטלציה אתה לא בפנים. אין לך ולא הייתה לך כל חשיבות במערך הפוליטי בישראל חוץ מלהיות מכשול חסר תועלת. אתה סתם עצלן עם בעיות קשב וריכוז ,אישיות גבולית ובלי ציניות ..די טמבל. אני מציע לכל ראשי המפלגות להשתיק אותו ולהסביר לו את מעמדו במסגרת הרכבת הממשלה. אין שום מעמד

  17. למה אתה קורה לימינה משיחיים והלכה ומשקר וממציא דברים ירשע מרושע ואתה דיקטטור שובינסטי קומנוסיטי

Back to top button