חדשות הארץמבזקים

המשפחה התחרטה, כרמל מעודה תישאר במעצר בכלא נווה תרצה

כרמל מעודה, הגננת המואשמת בהתעללות בתינוקות ובפעוטות בגן שניהלה לא תשוחרר למעצר בית כפי שקבע היום (חמישי) בית המשפט העליון וזאת משום שהמשפחה שהייתה אמורה לקבל אותה התחרטה. המשפחה הודיעה על כך לעורך דינה של מעודה.

עשרות הורים הפגינו הערב מול בית הוריה של כרמל מעודה ששימש גם כגן הילדים בו אירעו הזוועות שתוארו בכתב האישום ותועדו במצלמות האבטחה. הפגנה דומה התקיימה גם ברחוב צונדק בירושלים, מול בית המשפחה בו היתה אמורה לשהות כרמל במעצר בית, שנאלצה לחזור בה לאחר שכתובתם פורסמה ברשתות החברתיות ועלה חשש כי שהותה של מעודה בביתם תגרום לפגיעה בהתנהלות השגרה היומיומית.

יש לציין כי בהחלטה על שחרורה קבע השופט כי מעודה תשהה בדירת המשפחה בירושלים במעצר בית מלא ובפיקוח של אחד מששת המפקחים שנבחנו על ידי שירות המבחן. כמו כן המשפחה שהייתה אמורה לקלוט אצלה את מעודה התחייבה שלא לארח קטינים במקום לאורך כל תקופת המעצר. כמו כן, כל אחד מהמפקחים נדרש לחתום על ערבות אישית בסך 50,000 ₪ והובהר לו כי הערבות תחולט אם העוררת תפר את תנאי הפיקוח. כל זאת בנוסף לצו עיכוב יציאה מהארץ והפקדת דרכונה של כרמל מעודה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כאמור, בעקבות סירובה של המשפחה לארח את כרמל מעודה בביתה, היא תישאר במעצר בכלא נווה תרצה.

צילום: חדשות MivzakLive

3 תגובות

  1. שימו לב מדינת ישראל כמה תעסוקה וכסףףף היא לוקחת ממכם כרמל מעודה מי היא בגלל שתזכה לגל התענג הזה שתרקב בכלאאא עד סוף חייה שלא תראה אור יום ולא תזכה לראות את המשפחה לעולם!

  2. תיחנקי שם כמו שחנקת את התינוקות יזבללל עופות תירקבי שם אמן!!! זהו מקומך לכול החיים אמן

Back to top button