חדשות הארץמבזקים

4 צעירים התחשמלו בבריכת נוי בתל אביב, אחד מהם במצב אנוש

הלילה (שישי) בסביבות השעה 01:30 הוקפצו צוותי מד"א לרחוב ראול ולנברג בשכונת רמת החייל בתל אביב בעקבות דיווח על מספר צעירים שהתחשמלו לאחר שנכנסו לבריכת נוי עם מים רדודים.

חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לצעיר כבן 20 שנמשה מהמים כשהוא מחוסר הכרה ופינו אותו לבית החולים איכילוב בעיר תוך כדי פעולות החייאה כשמצבו אנוש. שלושה צעירים נוספים כבני 18-19 שניסו לסייע בחילוצו של חברם מהמים פונו לבית חולים כשמצבו של אחד בינוני ושניים אחרים במצב קל.

צילום: יששכר ויס תיעוד מבצעי מד"א

חובש רפואת חרום על אופנוע מד"א שמי מרציאנו שהגיע ראשון למקום ופאראמדיק מד"א אלמוג חן סיפרו: "כשהגענו במקום הייתה המולה גדולה , ראינו 2 צעירים כבני 20 שוכבים על שפת הבריכה כשאנשים מנסים לעזור להם, סיפרו לנו שמשו אותם מתוך הבריכה לאחר שהתחשמלו, התחלנו מיד בטיפול רפואי מציל חיים, צעיר כבן 20 היה מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בו פעולות החייאה שכללו מתן שוקים חשמליים, עיסויים, הנשמה וטיפול תרופתי ופינינו אותו תוך פעולות החייאה כשמצבו קריטי, בהמשך חזר הדופק. צעיר נוסף כבן 18 ששכב במקום, היה בהכרה מלאה וסבל מכוויות בגפיים תחתונות,  סיפרו לנו שנפגע כשניסה להוציא את חברו מהמים, התחשמל ונפל, פינינו אותו כשהוא בהכרה ומצבו בינוני ויציב."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: יששכר ויס תיעוד מבצעי מד"א

חובש רפואת חירום במד"א יהודה גוטמן הוסיף וסיפר כי "שני צעירים נוספים כבני 19 שסייעו לחלץ את הנפגעים מהמים וסבלו מפגיעות קלות מהתחשמלות טופלו על ידינו ופינינו לבית החולים כשמצבם קל."

מבירור של השוטרים שהגיעו למקום עולה כי מספר צעירים, חיילים בשירות סדיר, בילו בפאב ברחוב ראול ולנברג בתל אביב ובשלב מסוים, נכנסו שניים מהם לבריכת נוי שנמצאת בסמוך למקום והתחשמלו.

כוחות משטרה פתחו בחקירת נסיבות האירוע. במסגרת חקירת המשטרה עוכבו לחקירה בחשד לרשלנות שלושה בעלי תפקידים במגדלי זיו.

צילום: יששכר ויס תיעוד מבצעי מד"א
צילום: יששכר ויס תיעוד מבצעי מד"א
צילום: יששכר ויס תיעוד מבצעי מד"א

Back to top button