חדשות הארץמבזקים

קצין צה"ל בן 23 נפצע בינוני מיידוי אבנים סמוך לעזון שבשומרון

קצין צה"ל בן 23 נפצע היום (שישי) כתוצאה מיידוי אבנים לעבר רכבו בכביש 55 סמוך באזור עזון שבשומרון. חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע הצלה ללא גבולות יו"ש העניקו לו טיפול רפואי והוא פונה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה במצב בינוני עם חבלה בפנים.

כוחות גדולים של צבא ומשטרה הוזעקו לאזור ופתחו בסריקות לאיתור החשודים ביידוי האבנים.

מדובר צה"ל נמסר: "לפני כשעה יודו אבנים לעבר כלי רכב אזרחיים סמוך לכפר עזון שבמרחב החטיבה המרחבית "אפרים". קצין צה"ל נפגע באורח בינוני כתוצאה מיידוי אבנים לעבר רכבו במהלך נסיעה אזרחית ונזק נגרם למספר רכבים אזרחיים נוספים. ‏הקצין פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. כוחות צה"ל סורקים במרחב".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מבית החולים בילינסון נמסר כי "הקצין שהועבר לבילינסון מאזור השומרון במצב בינוני, סובל מפגיעות בפנים. הוא יישאר לאשפוז ולא נשקפת סכנה לחייו."

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון, שוחח עם מח"ט אפרים אל"מ יפתח נורקין, קיבל ממנו תדרוך, על פיגוע האבנים והמצב הבטחוני שהתבטא הן בפיגוע אבנים עכשיו והן בפיגוע תבערה אמש בדיוק באותו מקום בו נפצעה איילה שפירא, חיזק את ידיו, והביע אל הערכתו על פעילות החיילים בשטח.

אולם בד בבד תקף את מדיניות הבטחון של הדרג הפוליטי ואמר: "לצערי מדינת ישראל איבדה את ההרתעה. פעם אחר פעם אנחנו רואים את המחבלים בפנים גלויות ללא מורא משליכים אבנים על אזרחים, משליכים בקת"בים, ועולם כמנהגו נוהג. על מדינת ישראל לרדוף את הרשות הפלסטינית עד חורמה ולעצור את "הטפטוף" שאינו אלא נסיון לרצוח אזרחים במדינת ישראל לאור יום. המצב הזה לא יכול להמשך לא נקבל המשך "טיפטוף" של טרור צריך לעבור ללוחמה בטחונית כנגד הרשות הפלסטינית הטרוריסטית"

צילום: הצלה ללא גבולות יו"ש
צילום: I.A
צילום: I.A
צילום: I.A
צילום: I.A

Back to top button