מבזקיםסוריה

סוריה: "מצאנו ציוד רב מתוצרת ישראלית ששימש את ארגוני הטרור"

סוכנות הידיעות הסורית "סאנא" מדווחת היום (שבת) כי הצבא הסורי ביצע סריקות באזורים בהם פעלו המורדים בכפרים שבדרום מחוז קוניטרה. על פי הדיווח, כוחות הצבא מצאו כלי נשק רבים, כלי רכב ותרופות ומוצרים שונים מתוצרת מישראל. בתמונות שפרסמה סוכנות הידיעות ניתן לראות שקיות סוכר של "סוגת".

גורם צבאי מסר לסוכנות הידיעות "סאנא" כי "על מנת להשלים את המשימה למיגור הטרור מהכפרים והעיירות הדרומיות בקוניטרה, ביצענו סריקות במהלכן מצאנו כמויות גדולות של כלי נשק מתוצרת ישראל, תחמושת, תרופות וכלי רכב – שרידים של קבוצות הטרור שהוצבו בכפר ברגה לפני שהובסו מהאזור."

אותו גורם צבאי ציין כי כלי הנשק שנמצאו הוחבאו מתחת לאדמה וכללו רובים אוטומטיים, תחמושת, מטולי RPG נגד כלי רכב משוריינים, מקלעים בינוניים, פגזים, ציוד תקשורת ושידורי לוויין, מזון ותרופות מישראל ומכוניות מייצור ישראלי הפועלות באמצעות קוד סודי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"כמויות הנשק שנמצאו מלמדות על התמיכה המשמעותית והישירה שקיבלו ארגוני הטרור מהאויב הישראלי. מדינות באזור חולקים מידע מודיעיני ביניהם על מנת לנהל ולתאם את התוקפנות נגד המדינה הסורית ואנשיה" אמר הגורם.

יש לציין כי סוכנות הידיעות "סאנא" אף דיווחה לפני זמן קצר כי כוחות הצבא הסורי הצליחו באזור זה גם להשתלט על רחפן ממולכד שנשא פצצות מצרר.

צילום: סוכנות הידיעות "סאנא"
צילום: סוכנות הידיעות "סאנא"
צילום: סוכנות הידיעות "סאנא"
צילום: סוכנות הידיעות "סאנא"
צילום: סוכנות הידיעות "סאנא"

2 תגובות

  1. לא מבין מדוע מלגלגים על התפיסה הזו. לא ראיתם מק'גייוור. מסוכר אורז אפשר להכי מוקשים

  2. יופי, סוכר כבר יש לכם. עכשיו נשלח לכם גם קפה. ביבי שואל איזה אתם אוהבים?

Back to top button