מבזקיםמשפטי/פלילי

הגננת המואשמת בהתעללות שוב חוזרת למעצר בנווה תרצה

כרמל מעודה, הגננת המואשמת ב-18 מקרי התעללות בתינוקות ופעוטות שהיו תחת אחריותה בגן "בייבי לאב" שניהלה בראש העין שוחררה היום (ראשון) למעצר בית אך כעבור זמן קצר הוחזרה למעצר בנווה תרצה. זאת לאחר שבית המשפט המחוזי בלוד קבע כי לא נמצא ערב מתאים שיוכל לקחת אותה תחת חסותו כחלופה למעצר.

יש לציין כי ההחלטה הראשונה לשחרורה מהמעצר התקבלה כבר ביום חמישי האחרון, אולם בשל מחאות המוניות של ההורים שילדיהם נפגעו על ידי מעודה, הערבים לה לא התייצבו בבית המשפט לאחר שהתחרטו וחזרו בהם מההחלטה לארח אותה בביתה.

ביום חמישי, החליט השופט יצחק עמית על שוחררה של מעודה לבית משפחה בירושלים אך בן משפחתה של מעודה חזר בו לאחר שעשרות הורים הפגינו ומחו על שחרורה. וכך גם היום, אדם שאינו מכיר את מעודה באופן אישי החליט לקחת את מעודה תחת חסותו והתכוון לארח אותה בביתו שבנתניה אלא שגם הפעם התחרט ומעודה כאמור הוחזרה למעצר בנווה תרצה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ביום חמישי הקרוב צפוי להתקיים דיון נוסף בעניינה של מעודה, אז תצטרף להביא מפקחים נוספים שבהם תוכל לשהות כחלופה למעצר בנווה תרצה.

הגננת המתעללת כרמל מעודה

5 תגובות

  1. כל מה שעשתה כרמל מעודה חייבת לשלם למדינה לא צריכה לנשום אפילו ביוב אחרי מה שעשתה ומקווה שהשופט יהיה לו שכל כבר לעצור אותה כמה שצריך

  2. לא חבל בחורה יפה הרסה את חייה בגלל טעויות ושטויות שנכנסו לה בראש הרסה את חיי משפחתה חייה וחיי הורי לפעוטות כולנו עושים טעויות בחיים אבל היא עשתה את זה בגדול חבל .

  3. שתו לה את הדם.היא המיץ של הזבל ואתם מחפשים נקמה עכשיו.היא תיתן את הדין בגדול ואתם לכו לטפל בציטוטים שלכם

  4. אני מוכן לקבל את הגננת מעודה
    יש לנו דירה גדולה בלוד עים חצר
    וגינה תקבל אוכל חם מקלחת טובה
    אין בעיה (מעודה מוזמנת בכיף)
    אפשרי להנות יחד לשתות ויסקי
    אני יביא עוד חבר חרמן .

  5. האופן האלים שבו נהגה הגננת כלפי פעוטות , מעורר תמיהה : איזו השכלה רכשה , בנושאי טיפול בפעוטות ?

Back to top button