חדשות הארץמבזקים

המ"פ הפצוע ליוסי דגן: "רוצה לחזור לחיילים שלי"

יו"ר המועצה האזורית שומרון יוסי דגן ביקר אתמול (ראשון) בבית החולים את רן ארזי מ"פ ברדלס אשר נפצע ביום שישי האחרון בפיגוע אבנים בשומרון. ארזי נפגע בפניו מאבן שהושלכה בידי מחבלים סמוך לכפר עזון.

דגן אשר הגיע לביקור מלווה במח"ט אפרים אל"מ יפתח נורקין, העניק לארזי שוקולדים מתנה מתושבי השומרון. דגן חיבק את המ"פ ומסר לו שכל תושבי השומרון מחזקים את ידיו וכל עם ישראל מתפללים לשלומו.

ארזי סיפר לדגן כי הוא מקווה לחזור לחייליו בקרוב. דגן השיב לו "אתה גיבור אמיתי, בזכות אנשים כמוך עם ישראל ינצח את אויביו. אנו נוסעים בשומרון וחיים בשומרון, מערכים ומעריצים את ההגנה שלך על תושבי השומרון ועל כל עם ישראל. אתה חלק ממשפחת השומרון" דגן מסר לו כי המועצה תסייע לו בכל מה שתוכל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בנוסף דגן חיזק את מח"ט אפרים אל"מ נורקין ואת חטיבת אפרים ופיקוד מרכז על כל הפעילות לביטחון תושבי השומרון.

מח"ט אפרים עדכן את ארזי על הנעשה אצל חייליו, אותם הגיע לבקר, והודיע לו: "כולנו מחכים לך".

דגן אמר לאחר הביקור כי אנו מחזקים את צה"ל אך עם זאת יש לנו ביקורת על הדרג המדיני "לא נשלים עם המציאות של ברווזים במטווח על הכבישים. לא יתכן שאזרחים וחיילים ייסעו בכבישי השומרון, ויטווחו בהם באבנים כמו ברווזים במטווח. זו מציאות שלא ניתן להשלים איתה. חייבים להשיב את ההרתעה. מחד חייבים לפעול כך שמחבל לא יעז לצאת מביתו לבצע פיגוע, ומנגד המלחמה בטרור חייבת להעשות גם מול המסיתים, מול התומכים ומול השולחים של אותם מחבלים. האוייב נמצא במוקעטה ברמאאלה, מדינת ישראל חייבת לרדוף את הרשות הפלסטינית עד חורמה ולהשיב את הביטחון וההרתעה לאזרחי ישראל בכלל ולתושבי השומרון בפרט." הוסיף דגן.

צילום: מוא"ז שומרון

Back to top button