מבזקיםפוליטי / מדיני

ליברמן: תהיה ממשלת אחדות השאלה – מי יכהן ראשון כרה"מ

יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, התייחס לפני זמן קצר (שני) למצב הפוליטי המורכב להקמת ממשלה לאחר הבחירות לכנסת ה-22 שהתקיימו בשבוע שעבר ואמר כי הויכוח כעת נסוב סביב השאלה מי יכהן ראשון כראש ממשלה ומי זה שיהיה שני. ליברמן ציין כי הוא מקווה שהנשיא ריבלין שייפגש הערב עם בנימין נתניהו ובני גנץ בפגישה משולשת יוכל להביא את הצדדים להסכמות בעניין זה.

"היום בצוהריים נפגשתי עם יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ. זו הפעם הראשונה שאנו נפגשים לאחר הבחירות" סיפר ליברמן והוסיף, "לא היו פגישות מקדימות עם קוברינסקי או עם מישהו אחר לפני הפגישה היום. בתחילת הפגישה נכחו שורה של יועצים משני הצדדים, כולל הלל קוברינסקי, ובהמשך נועדנו בארבע עיניים.

בפגישתנו חזרתי והבהרתי את מה שאמרתי מאז תחילת מערכת הבחירות. מבחינת "ישראל ביתנו" קיימת רק אופציה אחת על השולחן, והיא הקמת ממשלת אחדות של שלוש המפלגות: "ישראל ביתנו", "הליכוד" ו"כחול לבן".
 
לשמחתי שתי המפלגות הגדולות הפנימו שצו השעה מחייב הקמת ממשלת אחדות עם רוטציה על ראשות הממשלה. כל הוויכוח כרגע נסוב סביב השאלה מי יכהן כראש ממשלה ראשון ומי שני. אני מקווה שהנשיא ריבלין יצליח לגשר בין הצדדים ותתקבל החלטה בסוגיה." אמר ליברמן.
 
""ישראל ביתנו" תשמח להצטרף לממשלת אחדות לאומית עם "הליכוד" ו"כחול לבן", אבל לא נהיה חלק מממשלה שבה ישבו החרדים, המשיחיים, הרשימה המשותפת או המחנה הדמוקרטי." הבהיר ליברמן.  
 
הוא הדגיש כי "רשימת הדרישות שלנו לא השתנתה ולא נוספו לה דברים חדשים. במידה ויפתח מו"מ קואליציוני נדרוש את אותם הסעיפים שהבטחנו לבוחרים במהלך קמפיין הבחירות. אני מציע לא להתייחס לפרשנויות ולא לנסות לחפש מתחת לפנס. כל מה שנכתב בעשרת הדיברות של "ישראל ביתנו" בנושאי דת ומדינה, ביטחון וכלכלה נמצא גם באתר המפלגה וגם פורסם באמצעי התקשורת, לא פעם, במהלך קמפיין הבחירות.  
 
ושוב, אני מאחל הצלחה לנשיא רובי ריבלין במפגש הערב עם ראשי שתי המפלגות הגדולות ומייחל להקמת ממשלת אחדות יציבה בזמן הקרוב." סיכם ליברמן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן

6 תגובות

  1. מולדובן סופך כמו כל עוכרי ישראל תעלם בקרוב מהמפה וכל התככים שלך לא יעזרו אתה דואג רק לעצמך ולרווחתך הפרטית כל כלב היום שלו מגיע כל הטריקים שלך לא יעזרו לך אתה מדבר פקה פקה הכל שקרים עלינו עליך מולדובן

  2. משמרת חילונית ציונית
    תומכים בישראל ביתנו בגלל שתומך בחילונים וחמנע ממפלגות של דתיים להתלט על הממשלה ועל החברה כולה.
    גם ימני, גם למען חילונים. בדיוק מה שאנחנו צריכים מול הכפייה הדתית.
    מבוסס לאחר שיחות עם אלכס קושניר ומפגש עם אלי אבידר.

    המנהלים במחץ (ראו פייסבוק)
    שרון אילני, יעקב רוזנברג, שמעון אינה

  3. כל הכבוד לליברמן , סוף לסחיטה הניבזית של המפלגות הקטנות , וזה עוד מילא;ועוד הגדילו לעשות ושכחו את החיילים המתגייסים התורמים שנים ולא מתוגמלים. ובמיוחד פגעו פגעו בחיילים הבאים מהשכבות החלשות. איזה אכזריות והתעלמות…

Back to top button