מבזקיםפוליטי / מדיני

גנץ מתעקש: "הציבור בחר בשינוי ואין לנו כוונה לוותר על הובלתנו"

יו"ר כחול לבן, רא"ל (מיל') בני גנץ, כתב כעת (שני) לחברי סיעתו בכחול לבן: "חבריי הח"כים. כפי שאתם יודעים, פגשתי הערב את ראש הממשלה לבקשת הנשיא במעונו."

גנץ ציין כי "בפגישה דובר רבות על אחדות (מזכיר שזו תפיסותינו מיום הקמתנו). בפגישה הבהרתי שהדרך לאחדות עוברת דרך מהות ודרך הדברים שהבטחנו לציבור שבחר בנו."

גנץ הדגיש כי "הציבור בחר בשינוי ואין לנו כוונה לוותר על הובלתנו, עקרונותינו או על השותפים הטבעיים שלנו לדרך הזו. מחר יפגשו לשיח ראשוני ראשי הצוותים של הליכוד וכחול לבן בלבד".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

4 תגובות

  1. אם אינני טועה המצע היחיד שהיה לכחול לבן להציע והשינוי היחידי לבוחריו היה "רק לא ביבי"….לא הייתה הבטחה אחרת וגם לא אג"נדה או עקרונות כלשהם גם הכרזתם ללא הרף שאין אתם לא ימין לא שמאל לא מרכז…כולכם מורכבים מערב רב של חברים שנבחרו באקראי על ידי חברת יח"צנות. אז אל תעבוד עלינו… כנראה שבממשלת אחדות אין לך מספיק תיקים לחלק לחבריך שכנאה זו "ההבטחה" היחידה שאינך יכול לעמוד בה.

  2. כנראה שגנץ לא ירד מהעץ שטיפס עליו ויועציו מכשילים מהלך כזה אם כבר עדיף לא לבזבז זמן בחירות שלישית תוך זמן קצר רק בין מי שמועמד לראשות הממשלה בנימין נתניהו וגנץ והעם יגיד את דברו פשוט

Back to top button