צרכנות

משקה כלורופיל לניקוי הגוף מרעלים – יתרונות וסגולות

במזונות שאנו אוכלים מדי יום יש מגוון רחב של ויטמינים, מינרלים וכדומה. ככל שהאוכל מעובד יותר כך הוא נחשב לפחות בריא ובמזונות הטבעיים יותר נוכל למצוא המון חומרים שנחוצים לגופנו. אחד החומרים שנפוץ במזון שלנו, בדגש על ירקות ירוקים, קיים הכלורופיל. הכלורופיל זהו פיגמנט שניתן למצוא באצות ובצמחים שונים והוא מסייע לצמחים לבצע את התהליך המכונה פוטוסינתזה.

הכלורופיל בגופנו גורם לדם שלנו להיות בצבע אדום ומוביל את החמצן לתאי הגוף. הדרך הכי טובה לוודא שיהיה לנו כלורופיל בגוף היא באמצעות אכילה וצריכת מזונות המכילים אותו בצורה הטבעית שלו. עם זאת, ניתן למצוא כלורופיל גם בתעשיית הקוסמטיקה הטבעית ובמוצרים נוספים שמיוצרים במטרה לספק תוסף כלורופיל לבני האדם.

מהן הסגולות של כלורופיל נוזלי?

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לכלורופיל יש יתרונות רבים, הפיגמנט נחשב לבעל סגולות רפואיות רבות כגון מניעת מחלת הסרטן, חיזוק המערכת החיסונית ועוד. בהתייחס למחלת הסרטן שנחשבת למחלה איומה וקשה, הכלורופיל הוכח כמגן על הגוף מפני חומרים הנחשבים מסרטנים.

במידה ויש בגופנו מספיק כלורופיל, נוכל להגן על עצמנו מזיהום אוויר או כל זיהום כימי שעלול להגיע לגופנו דרך מערכת הנשימה. בנוסף לכך, הכלורופיל מחזק את המערכת החיסונית בכך שהוא מחזק את תאי הגוף וגורם להם להיות עמידים בפני מחלות זיהומיות שונות.

יתרון נוסף של כלורופיל נוזלי הוא שבאמצעותו ניתן לטפל בכל מני נגעים ופצעים מוגלתיים. בנוסף לכך, משקה הכלורופיל יוכל לעזור מאוד למי שנוטה להחלים לאט והפצעים שלו מטרידים אותו. מחקרים מראים כי שתייה של משקה כלורופיל מעודד ייצור של רקמות חיבור וכך הפצעים מגלידים מהר יותר.

אם אתם מעוניינים לבצע ניקוי רעלים מהגוף, הכלורופיל יהיה חלק מהותי מהתהליך. גם נשים שסובלות מווסת קשה עם כאבי בטן תחתונה ודימום ממושך וכבד – יכולות לשתות משקה כלורופיל מכיוון שהוא יעיל וחיוני בכל הנוגע לקרישת דם בגוף. בכלורופיל יש ויטמין 'קיי' K – , ויטמין אשר משתתף במנגנון של קרישיות הדם בגופנו.

בהתייחס למחלות חניכיים או ריחות רעים מהפה – משקה הכלורופיל יכול להוות פתרון מעולה לכך. רופאי שיניים ושינניות ממליצים לסובלים מריח רע מן הפה לשתות את משקה הכלורופיל למשך תקופה ואכן במהרה מתגלה כי זהו פתרון מצוין.

היכן קונים משקה כלורופיל וכיצד הוא מסייע לסובלים מריח רע מהפה ?

יתרונות בריאותיים של שתיית משקה כלורופיל מדי יום הם מגוונים ורבים אך אם אתם מעוניינים לטפל בבעיית הריח הרע מן הפה משקה הכלורופיל יסייע משמעותית.

המשקה מכיל נוזל עם כלורופיל והוא מגיע אל מערכת העיכול, משפר את התפקוד שלה ואף יוצר ריח נעים מן הפה. ניתן לרכוש משקה כלורופיל בחנויות הטבע למיניהן כאשר לעיתים במשקאות אלו יש תוסף טעם, לעיתים מנטה ולעיתים טעמים אחרים.

Back to top button