מבזקיםמשפטי/פלילי

שחרור מוקדם: סימונה מורי שוחררה מהכלא לאחר 22 שנה

ועדת השחרורים של משרד המשפטים החליטה היום (רביעי) על שחרורה המוקדם של האסירה סימונה מורי ולנסיה אשר נשפטה למאסר עולם בגין רצח בן זוגה והחלה לרצות את עונשה בבית הסוהר ״נווה תרצה״ ביום 10.11.1998. עפ״י החלטת ועדת השחרורים האסירה תשוחרר מבית הסוהר ״נווה תרצה״ היום לביתה .

סימונה מורי ולנסיה נשפטה כאמור למאסר עולם בעקבות רצח בן זוגה שלום רחבי בשנת 1996. היום היא כאמור שוחררה לאחר 22 שנות מאסר מתוך 28 שנגזרו עליה.

פרקליטות מחוז מרכז הודיעה לוועדת השחרורים המיוחדת שדנה באסירי עולם כי היא מסכימה לשחרורה המוקדם של סימונה מורי. זאת, לאור נסיבותיו המיוחדות של המקרה ושקילת מכלול השיקולים כמתחייב משחרור מוקדם של אסירת עולם. עמדת הפרקליטות בתיק זה נקבעה תוך שימת לב לעמדתה של ועדה בינמשרדית למניעת אלימות במשפחה של שב"ס ומשרד הרווחה שממליצה על שחרורה המוקדם. כמו כן, ישנן חוות דעת טיפוליות אשר מלמדות על הליך טיפולי משמעותי (קבוצתי ופרטני) שעברה האסירה בין כותלי הכלא ושהוביל להפחתת מסוכנותה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בנוסף, הפרקליטות הסכימה לשחרורה המוקדם של האסירה לאור תוכנית הטיפול שמציעה הרשות לשיקום האסיר, המצאות האסירה באגף פתוח של שיקום קבוצתי והתחשבות באינטרס הציבורי של שיקום ומתן הזדמנות למי שריצתה את עונשה במשך שנים רבות ועמדה בכל הפרמטרים הקבועים בחוק.

צילום: מתוך עמוד הפייסבוק משחררות את סימונה نطلق سراح سيمونا

Back to top button