למה צריך סוכנות דיגיטל לפיתוח מוצר דיגיטלי
במאמר הבא אסקור מהם הצעדים החשובים ביותר במהלך פיתוח מוצר דיגיטלי, בנוסף אני מייחס חשיבות גדולה להיעזר בשירותי סוכנות דיגיטל בהנחה ואתם מגיעים חסרי ניסיון בפיתוח מוצר דיגיטלי.
- שרטוט הרעיון:
Wireframing נותרה הדרך הטובה ביותר לדמיין ולשרטט ארכיטקטורות מידע ומסכים. צריך להשתמש ב-Wireframing כדי להבטיח כי כלל הרכיבים שדימיינת בראשך אכן יבואו לידי ביטוי בשרטוט ראשוני שמגדיר את חזות היישום. מה שלא יכול לבוא לידי ביטוי בתור רעיון בדף נייר אחד, ייכשל. לפיכך לאחר שיש לך את הכל בדף נייר אחר, פרק את הכל למסכים מסודרים שיהוו את זרימת המיזם בצורה דיגיטלית.
• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
2. אב-טיפוס
זה חיוני עבור מיזם ובנוסף בעבור לקוחותיהם: לראות את היישום פועל לפני שהוא מפותח באופן סופי. אב-טיפוס מביא ערך גדול יותר מאשר פגישות. בדיקה זאת מסייעת לך לחסוך הרבה אנרגיה וכסף לפני פיתוח מלא של המוצר.
3. עיצוב
בהתבסס על המטרות העסקיות שנקבעו, עיצוב חווית משתמש כשירות נכנס לידי ביטוי. עיצוב החוויה בא למקם את האלמנטים / הפיצ'רים שהמשתמש צריך לראות על מנת לסיים פעולות שאתה כמנהל המיזם הגדרת. זה יעזור לך בהבנת המוצר שאת/ה עתיד/ה לעבוד איתו, בעוד אנחנו רק בתחילת התהליך, אך עצם העובדה שיש בידייך עיצוב מסכים אמורה לתת לך כיוון למיזם ולעסק.
4. פיתוח
לאחר שהעיצוב מוכן ומאושר על ידך, חשוב לבחור סוכנות או חברה או שותף מקצועי אשר יידע ליישם את האיפיון והעיצוב בתכנות צד שרת ולקוח בצורה מדויקת. חשוב מאוד שכלל הדברים שמוגדרים בתור MVP1 (המוצר הכי מינימלי אבל עובד) יקרו, יעבדו ויניבו כסף לאחר סיום הפיתוח, יישום בצורה מדויקת הוא סופר חשוב לך כמנהל המיזם כדי שהרושם הראשוני מול הלקוחות שלך יהיה מעולה.
5. בקרת איכות
האזורים הבאים צריכים להיבדק על ידי איש בקרת איכות QA או על ידך באם אין עדיין את התקציב לבצע זאת בצורה חיצונית: בדיקות עיצוב, בדיקות תוכן, פונקציונאליות, שהאפליקציות ודפי האינטרנט תואמים לכל סוגי המכשירים (אנדרואיד, אייפון, טאבלטים).
הפעלת כלים מיוחדים כדי לבדוק ביצועים וSEO – כדי לוודא שהמוצר הדיגיטלי יעבוד בצורה טובה ומאובטחת למשתמשי האפליקציה / האתר.
למה אתה צריך סוכנות דיגיטלית שתעזור לך לפתח את המוצר הדיגיטלי שלך? כי הם:
- מוכווני יעד – בודקים את היעדים העסקיים שהעסק שלך רוצה להגיע ומתרגמים את היעדים לצרכים דיגיטליים
- ממוקדי חווית לקוח – מבינים שללקוחות שלהם יש דרישה שונה אחד מהשני ומצפים ליעדים שונים. לפיכך, כל העבודות שלהם אמורות להיות מותאמות אל הלקוחות כדי להיות מיוחד ומהעבר השני לענות על צרכי הלקוחות של המיזם
- ניסיון עשיר באסטרטגיה ובטכנולוגיה, מגדירה סוכנות דיגיטלית אשר שמה דגש על נוחות האתר והאפליקציה
- הם יהפכו רעיון לעסק רווחי על ידי תכנון, עיצוב ופיתוח מוצר דיגיטלי העונה על החזון שלך
המאמר נכתב בשיתוף עידו יעקב, מייסד ובעלים Omnis Digital Agency המציעים מגוון שירותים לעסקים וחברות בדיגיטל.