חדשות הארץמבזקים

רצח בגן יבנה: צעיר דקר את אביו למוות ופצע קשה את אימו

הלילה (חמישי) מעט לאחר השעה 03:30 הוזעקו צוותי מד"א ומשטרה לרחוב יבולים ביישוב גן יבנה בעקבות דיווח על צעקות לעזרה. כוחות משטרה שהגיעו למקום איתרו בני משפחה – גבר בן 58 כשהוא פצוע באורח אנוש, אישה בת 56 במצב קשה, בחורה בת 31 פצועה באורח קל ובחור נוסף בן 25 החשוד במעשה פצוע קל גם כן, בתוך הבית.

שוטר שנקלע למקום בעקבות הצעקות, השתלט במהרה על בן המשפחה, הלוקה בנפשו שחשוד במעשה והוא נעצר. שוטרים נוספים שהגיעו החלו בפעולות ראשוניות מצילות חיים עד להגעת כוחות רפואה למקום.

חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה העניקו טיפול רפואי ולאחר מאמצי החייאה קבעו את מותו של אב המשפחה בן ה-58 ופינו את האישה בת ה-56 לבית החולים אסותא באשדוד כשהיא במצב קשה ויציב, בהכרה, עם פצעי דקירות. הבחורה טופלה אף היא ופונתה לבית החולים לאחר שלקתה בחרדה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הפאראמדיקים של מד"א הנרי זערור ויניב שמיס סיפרו: "כשהגענו למקום, ראינו גבר ואשה בשנות החמישים עם פציעות, הגבר היה מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק, הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו, האשה הייתה בהכרה מלאה וסבלה ממספר פציעות דקירה, הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותה לבית החולים כשהיא בהכרה ומצבה קשה ויציב,

חובש בכיר במד"א איציק פאר שהגיע ראשון למקום הוסיף וסיפר: אשה כבת 31 שהייתה במקום ולקתה בחרדה טופלה על ידנו ופונתה לטיפול בבית החולים."

מבית החולים אסותא נמסר: "אשה כבת 55 הגיעה עם פצעי דקירה, הובאה ע"י מד"א במצב קשה, מאושפזת בטיפול נמרץ, מצבה יציב ולא נשקפת סכנה לחייה".

חוקרי המשטרה לרבות מעבדת הזיהוי הפלילי החלו בחקירת המקרה ואיסוף ראיות בזירה.

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button