מבזקיםרצועת עזה

משרד הבריאות בעזה: מספר הפצועים בעימותים בגבול עלה ל-63

במשרד הבריאות בעזה מדווחים כי מספר הפצועים בעימותים לאורך גבול רצועת עזה במסגרת צעדות השיבה ביום שישי ה-77 עלה ל-63. על פי ההודעה 32 מהם נפצעו כתוצאה מירי חי של כוחות צה"ל.

עשרות מחבלים יידו אבנים, בקבוקי תבערה, מטענים מאולתרים ורימונים לעבר כוחות צה"ל וגדר המערכת לאורך גבול רצועת עזה. לפחות בשני אירועים בהם הושלכו מטענים נגרם נזק לכלי רכב צבאיים אולם לא היו נפגעים בקרב כוחותינו. בשעה האחרונה דווח על דילול כמות המפגינים.

צילום: תקשורת ערבית / רשתות חברתיות
צילום: תקשורת ערבית / רשתות חברתיות
צילום: תקשורת ערבית / רשתות חברתיות
צילום: תקשורת ערבית / רשתות חברתיות

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

3 תגובות

  1. פעם שמעתי בחדשות שכח חייל שיצא לפעולה יצוייד.ממש פאשללה במצלמה.מדוע אנחנו לא רואים תעוד של הארועים.כמובן להראות לעולם איך הם בעזה זורקים אבנים ורימון יד על החיילים.בבקשה שתציידו אותם אם סתם דיברתם ועדיין אין להם ציוד. נטרא.ומיד לחקור.

  2. ממש ממש מוזר. כל שבוע אנחנו טוענים שנזרקו על חיילים מטענים, אבל אין שום ווידאו של מטען כזה. ואם יש, למה לא מפרסמים? למה לא מציגים באום? למה לא מראים לאירופה ולכל השמאל?

  3. כמה שהפלסטינאים חושבים , שהכמות של המפגינים , תשיג את מבוקשם ; לגזול מהעם היהודי את מעט האדמה שברשותו ; תמיד יהיו מספיק כדורים , שיהפכו חלקים מהטרור הפלסטינאי לנכים , או להרוגים .

Back to top button