חדשות הארץמבזקים

המחבל אושפז במצב קשה, ח"כ כסיף: "עינויים הם דבר נפשע ופסול"

המחבל, סאמר ערביד שעמד בראש חוליית המחבלים שביצעה את הפיגוע במעיין דני, בו נרצחה רנה שנרב ז"ל, אושפז שלשום (שישי) במצב קשה בבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים לאחר שלטענת שב"כ חש ברע במהלך חקירתו.

משירות הביטחון הכללי נמסר: "במהלך חקירתו של ראש תשתית הטרור שביצעה את פיגוע המטען במעיין עין דני בנו נרצחה רינה שנרב, הנחקר דיווח כי אינו חש בטוב. בהתאם לנהלים, הועבר לבדיקות וטיפול רפואי בבית חולים. חקירת תשתית הטרור עודנה מתנהלת ולא ניתן למסור פרטים נוספים".

ערביד בן 44, תושב רמאללה, מבכירי החזית העממית בגזרת רמאללה, נעצר בעבר מספר פעמים על מעורבותו בפעילות טרור צבאית, בכלל זה פעל תחת ראש החז"ע ברמאללה בזמן האינתיפדה השנייה בסיוע בהכנת מטענים ופיגועים ואף היה מבוקש מספר שנים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כמו כן נמסר בהודעת שב"כ על מעצרו כי הוא עמד בראש התשתית, הכין את המטען ואף הפעיל אותו ברגע שהבחין במשפחת שנרב מגיעה למעיין.

ח"כ עופר כסיף הגיב לפרסומים על אשפוזו של המחבל ואמר כי "‏עינויים הם דבר נפשע ופסול, ולא משנה כנגד מי הם מופנים. אסור לקבל את עינויו של החשוד ברצח רנה שנרב ז"ל, יהיה מעשהו נתעב ככל שיהיה. עינויי השב"כ חייבים להיפסק!"

המחבל סאמר ערביד
המחבלים: סאמר ערביד, קסאם ברגותי, יזן מג'אמס, נזאם מחמד

28 תגובות

  1. חבר כנסת ?????.
    מי הישראלים שבחרו בזבל שכמוך ??.
    לכל השפויים,הזהרו בבחירןת הבאות..
    חלאות אדם נפוצים בישראל !!!

  2. נותנים להם מכות רצח וזה חוקי לגמריי.מה עופר עופר לא חיי במציאות. חוץ מהילד הפיליפיני שם הייתי עם עופר עד הסוף בקשר למחבלים מעדיף שיחסלו אותם במעצר של המסתרעבים. שלא יהיה עבודה לחוקרים בכלל. מגיע להם לשבת עם הילדים בחג. אינה ממשלת ימין ביבי ועוצרים אותם כאילו עשו עברות צברון לבן. צריך לחסל אותם ולא לעצור עם מזלטים.עופר תמים אבל עופר יצאתה גבר עם הילד הפיליפני שחולמים להיות קצינים בגולני. אנחנו יהודים לא מרושעים.דיברתי עם הילדים שלהם הבחור חולם להיות ממפ במגלן. אז עופר אתה מתבלבל הוא לא ילד פילפיני בזה אני איתך

  3. לא שום חס וחלילה שמחבל ידפוק בו צרור אולי בגהיני גיהנום הוא יבין מה זה מחבל מתקתק

  4. כסיף ימזדיי.. מנייא… חתיכת אפס אני מקווה שהמחבל הבא יחסל רק אותך לפני שיהרגו אותו שרץ

  5. מעניין אם עופר כסיף חש צער על רצח אזרחים חפים מפשע וצער כלפי משפחות הנרצחים? עוד אני לא ראיתי עליו סימן קל של מינימום צער כלפיהם ולא זיקה כלפי יהודים בכלל ונפגעי טרור חפים מפשע בפרט. זה לא נראה שהוא איש נורמלי.. לאדם שפוי יש חמלה כלפי אנשים תמימים ולא כלפי רוצחים וחלאות המין האנושי.

  6. מסכים עם חלאה, בתנאי שהוא יעלם עם חבריו הנתתתעבים כמוהו. אין לנו זכות לההפך לקאפו נתעב כמו חלאה כסיף, הרג יהודי מות ימות!

  7. אתה מתכוון לתת אותו לערבים הנאורים בסוריה לבנון לוב מצרים אירן וכו' מסכים מאוד

  8. מציע כככה לשם הספורט לקחת את הבת של כסיף או הבן שלו לתת למחבל הזה סתם כך ע"מ שיקרע אותו לגזרים ואז חלילה לנו מלענות את המחבל

  9. הוא לא מכר את נשמתו לשטן, הוא השטן בעצמו… מדובר על גייס חמישי הנמצא בקרבנו, ויפה שעה אחת קודם!

  10. בהחלט חבל שלא מענים את חלאת המין כסיף ואת כל מחבלי הרשימה הערבית, בגין פשעי עם ובגידה. אבל זה לא ייעשה בשלטון ביביהו הפחדן , אשר לא מסוגל לחסל את הטרור העראבושי, כמו את האוייב הערבי מבפנים.
    ה' ישלם לכל אוייבי ישראל, כי נצח ישראל לא ישקר ולא ינחם!!!

  11. אני שואל שאלה ומה היה אומר אדון כסיף אם חס וחלילה היו רוצחים מי שהוא מבן משפחתו? קל להיות "טוב נפש" על גבם של של משפחת הנרצחת

  12. לא עלה על דעתך המעוות ,שתמיכה במחבל רוצח,,גורמת לאקסרה עינוי למשפחת הנרצחת ,נערה חפה מפשע,לא חייל בשדה קרב מול אוייב,,
    חשבתה על זה,משתף פעולה עם אוייב,בןגד,תשלים את התהליך ותתאסלם .תוכל לזכות במקום קבורה חינם….

  13. ובנוסף נתן סטירת לחי חוקר שהחזיר לו..הגנה עצמית..
    חוקר מותקף ,מה הוא אמור לעשות,?להגיש את הלחי השניה,כצוואתו שך יאשו ,אף קאטולי לא מכבד…
    החוקר לטעה….היה צריך לשלוף את אקדחו ולירות בתוקף…..

  14. ואני שמעתי שהנחקר נתן יריקה בפרצופו של החוקר שבתגובה הוריד לו סטירת לחי אחת, כנראה בריאה במיוחד. החוקר יעמוד לדין ישלם קנס של מאה וחמישים שקל ומשם במונית ישר לטקס חלוקת המדליות. אנחנו מגנים אלימות משטרתית.

  15. אני מוכן לכבד כל דיעה אבל העובדות צריכות להיות נכונות: המחבל הזה נחקר בשיטות חריגות לא בגלל שעשה מעשה נתעב אלא בגלל שהתקבל מידע שהוא יודע על מטען נוסף. כלומר מטרת החקירה הייתה הצלת חיים מידית.

Back to top button