מבזקיםפוליטי / מדיני

ליברמן מזהיר: "סבב בחירות נוסף לא יוביל לתוצאה שונה"

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, התייחס למשבר הפוליטי ולקשיים להקמת ממשלת אחדות ואמר כי "כמעט שבועיים עברו מיום הבחירות. עם ישראל אמר את דברו – הציבור דורש ממשלת אחדות. אני פונה אליכם, בנימין נתניהו ובני גנץ. ל"ליכוד" ול"כחול לבן" 65 מנדטים ביחד. אתם לא זקוקים לא ל"ישראל ביתנו" ולא למפלגות אחרות כדי להקים ממשלה. אזרחי ישראל לא יסלחו לכם אם תובילו אותנו לסבב בחירות נוסף רק בגלל עניינים פרסונליים ואגו."

ליברמן אומר כי "בין "הליכוד" ל"כחול לבן" אין הרבה הבדלים אידיאולוגיים, ולכן ניתן להתגבר בקלות על חילוקי הדעות. מצביעי "הליכוד" לא הצביעו לגפני, דרעי, ליצמן, או סמוטריץ', אלא ל-32 ח"כים ביניהם, נתניהו, אדלשטיין, סער וארדן. סבב בחירות נוסף לא יוביל לתוצאה שונה, אלא לאסון לאומי ולשיתוק כלכלי שירשמו על שמכם.

לקראת השנה החדשה הבאה עלינו לטובה, אני קורא לכם, גלו אחריות, שימו את האגו והאינטרסים האישיים בצד ותקימו ממשלה שתתחיל לטפל בבעיות ובאתגרים הניצבים בפנינו. לאחר מכן אתם יכולים לפתוח דלת למפלגות אחרות שיצטרפו, על בסיס קווי היסוד של הממשלה שתכוננו. לזה הציבור מייחל ומצפה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

42 תגובות

  1. במידה וכל כך חכם אתה ויתרה מזאת "רואה את הנולד" מדוע לא מנעת את סבב הבחירות השני (אל תטריח את עצמך לענות לי דומני שכל אזרחי ישראל יודעים את התשובה)

  2. ליברמן מתעלם מהעובדה שביבי הקים גוש של מפלגות ימניות ודתיות שהוא מחויב להן בהסכם כתוב וחתום. אין לביבי אפשרות להצטרף לכחול לבן בלי מפלגות אחרות. ליברמן מתעלם מהמניעים שהביאו את ביבי לפזר את הכנסת פעמיים.

  3. ליברמן לא לדבר בשם אזרחים. לוא בחרתי בך לכן אתה לא מייצג אותי. מבחנתי נלך שוב לבחירות להזכירך הבחירות האלו 1 2 3 נגרמו בגללך. פתאום מופעי כאדם זך ואתה לא.
    .

  4. רק בחירות לראשות הממשלה יקבעו את מי המדינה בוחרת כראש ממשלה. יתיר את הפלונטר וישקף באמת את רצון העם.

  5. ליברמן תככן אני הצבעתי לשקד שהבטיחה עם ביבי.ביבי יצא צדיק ולא זרק את התומכים

  6. ליברמן – מניפולטור צבוע, עם איגו פגוע שמוציא את כל התסביכים שבו בפוליטיקה ….גרנדומן קוזק הזוי
    סבב בחירות הבא יוריד אותו מתחת לאחוז החסימה -מפלגות כמו שלו היו ונעלמו מהר

  7. מצביעי הליכוד הצביעו ביבי. לא אדלשטיין לא סער ולא ארדן. רק ביבי. שליברמן יפסיק לבלבל את המוח ובמקום לפרשן לנו הבוחרים במי בחרנו, שיחליט כבר באיזה צד הוא נמצא. וליברמן אל תשכח; זה לא רוסיה הקומוניסטית פה ויהדות היא לא מחוץ לחוק. אין חרמות על דתיים אז קדימה תתחיל להתפשר. כל הבלגן כאן זה בישול שלך. אין ליכוד בלי ביבי ואין ממשלה בלי דתיים. בלי ביבי, עם אדלשטיין וסער בראש, הליכוד יצעד בטוחות לתקופת "פריחה" מהסוג שחווה מפלגת העבודה.

  8. למה צריך כפיה דתית,שב בשבת בבית ואל תפריע לחילונים,לחיות כפי שהם רוצים

  9. אל תזהיר אף אחד.כמו שאתה מציין יש לך מילה.אבל תתפוס צד גם עם תלך עם הליכוד לצערי

  10. הנה, אני מבין יותר מליברמן..
    מפלגות השמאל מיצו את כוחם.. לעומת זאת הימין לא נהר לקלפיות ועוצמה למדה לקח דרך הכיס.. לאור הקשר המיוחד בין כחול לבן לרשימה הערבית.. ההמרצה של הימין לנהור לקלפיות תהיה קלה יותר..
    וכשיתברר שלא היה כלום, יקבור את השמאל להרבה שנים באופוזיציה למזעור נזקים

  11. ליברמן כמו האיש שהרג את אבא שלו וטוען לרחמנות כי הוא יתום.ליברמן תפסיק להפחיד אותנו מיצור כמוכך.גם אם תתקיים ממשלת אחדות אתה בחוץ.אלה אם גנץ יקח אותך תחת כנפיו.ואם יהיו עוד פעם בחירות לא תוכל לשחזר את ההישג שלך.בכל מקרה.לוז.לוז

  12. מי שנוגע בדת שלנו היושב במרומים ישלם לא אני מדבר אליך ליברמן אנחנו מדינה שרוצה דת ופחות חילול שבת אני מקווה שהחרדים אחנו לא ישברו וימשיכו להיות עם ביבי ואתם בבחירות הבאות תחפילו את המנדטים שלכם בה" ליברמן אתה אדם צבוע ילה ביבי משה גואטה חי ונושם ביבי ושרה יאיר ואבנר

  13. אני מבטיח לך ליברמן שאתה לא תעבור אחוז החסימה בבחירות הבאות אתה מחפש את ביבי ואתה תשלם על זה משה היידי ביבי ושרה

  14. אדון ליברמן תראה כמה נילוז וכמה טיפש אתה.
    אנחנו מצביעי הליכוד מכירים אותך .
    .
    נרדוף אותך פוליטית עד אשר תעזוב את הפוליטיקה
    ותתעסק במשפטים שיהיו לך.

    כעת אתה נמצא במצב הכי מביך .

    חשבת להיות גיבור על נתניהו
    חשבת שניצחת .

    עוד ניצחון כזה ואבדנו .
    הציבור מבין כעת שאי אפשר לסמוך עלייך.

    ובעז"ה בבחירות הבאות יזרוק אותך .

    חלאה היית וחלאה נשארת.

    לא נסלח לך

  15. ליברמן צודק כמובן! מלבד עניין אחד – יסתיים השימוע של נתניהו ויוגש נגדו כתב אישום!

  16. ליברמן הגבר הימיני היחיד בםטליטקה שלנו.
    ובזכותו ורק בזכותו יהיה פה ממשלת אחדוצ.
    אני גאה שהחלטתי להצביע עבורך

  17. לירן..רגע רגע..מי הוביל כאן ל 2 מערכות בחירות מיותרות ? מי שעושה הכל להמלט מממשפט..ואשתו מאיימת בהתאבדות אם תיאלץ להפרד ממנעמי השלטון..פקח עיניך לירן…ליברמן שאינני מתומכיו. בצורה קצת משונה מקווה לשים לזה סוף…סוף סוף.

  18. לבחירות האחרונות הוא הלך עם תמיכה בממשלת אחדות חילונית, והכפיל את המנדטים שלו לעומת הבחירות שהצהיר על עצמו כימין.
    זה אומר מצוין מה הבוחר הישראלי חושב.
    אתה חי בפרהיסטוריה מותק.
    שקרניהו/סכסכניהו הוא פאסה, שידאג לעיסקה כדי לא לשבת בכלא

  19. לבחירות האחרונות הלך עם תמיכה בממשלת אחדות חילונית, והכפיל את המנדטים שלו לעומת הבחירות שהצהיר על עצמו כימין.
    זה אומר מצוין מה הבוחר הישראלי חושב.
    אתה חי בפרהיסטוריה מותק.
    שקרניהו/סכסכניהו הוא פאסה, שידאג לעיסקה כדי לא לשבת בכלא

  20. חביבי, לשמאל יש רוב ברור.
    החרדים הם לא שמאל ולא ימין, הם ילכו עם מי שנותן להם כסף, שזה מושחתיהו

  21. בבחירות הבאות ליברמן המרגל של פוטין יימחק בחצי
    זבל הוא וכל הרוסים איתו
    חולרות קגב

  22. תגובות למתלהמים – ליברמן לא גרם לבחירות. ביבי גרם בגלל הבעיות האישיות שלו. ליברמן ו/או כחול לבן לא יגרמו לבחירות נוספות. ביבי והליכוד ייגרמו לזה בכך שמטרפדים כל אפשרות לממשלת אחדות. ליברמן קורא את המפה הכי טוב בישראל. קורא לממדלת אחדות רק של כחול לבן והליכוד, ללא שותפים נוספים בשלב הראשון והוא צודק. לאחר שתהיה ממשלת אחדות של כחול לבן והליכוד, כל מי שירצה להצטרף תוך הסכמה לקווי היסוד, ייצטרף במחיר ריאלי ולא במחיר מופקע, טרם האחדות ומה שביבי מוכן לתת חכל דיכםים כיום, רק שייצטרף ויציל אותו מכתב אישום.
    וגילוי נאות – לא הצבעתי ליברמן ומעולם לא הצבעתי עבורו, אבל הוא האיש דאולי הציל אותנו מקטסטרופה לאומית ועל זה מגיע לו פרס ישראל. ימים יגידו.

  23. צריך לחוקק חוק שמי שמשחק משחקים למען אינטרסים אישיים ולא אומר לאיזה מחנה הוא שייך ולא נותן המלצה, אז שלא תהיה לו אפשרות להתמודד בבחירות. כי הקולות שלך היו גורם מכריע בבחירות והם הלכו ריקם. מי שהוביל את המדינה לבחירות חוזרות ולא אכפת לו לעשות את זה שוב ולבזבז מיליארדים של משאבים חיוניים למדינה שהיו יכולים ללכת לגורמים שלטובת המדינה, לא צריך להיות בפוליטיקה ולייצג את העם. אתה בושה ליברמן!

  24. אתה לא נחוץ רק צרות עשית. המזימה שרקמת התפוצצה לך בפרצוף, אף אחד לא רוצה אותך לא בליכוד ולא בכחול לבן וגם לא רוב הציבור. רוב העם בחר בימין וכך גם יהיה וגם אם זה אומר שיהיו עוד 4 בחירות וביבי ישאר ראש ממשלה כל הזמן הזה. אתה שיחקת משחקים ולא אמרת על מי אתה ממליץ, הובלת לבחירות חוזרות ועכשיו שאלה רוצה לנהל משא ומתן עם ביבי הוא לא רוצה אותך וזה מה שנקרא הגלגל מסתובב. ליברמן אתה והשמאל לא תהיו בשלטון מי שאנטי תורת ישראל ויש לו אינטרסים לדאוג רק לעצמו לא ראוי להיות נבחר ציבור. הימין יעלה ובגדול בע"ה עד המשיח. שנה טובה!

  25. עיוות ליברמן כך צריך לקרוא לך לא איווט , שכחת שבבחירות הקודמות כאשר העם אמר את דברו ובחר ברובו ימין אתה הוא זה שגרמת לנו לבחירות חדשות ומיותרות ושכחת גם כן שהבחירות הקודמות הם פירות של המעללים שלך , אנחנו העם לא שכחנו ולא נשכח לך ומבחינתנו אתה הוא זה שצריך להענש

  26. צריך לנטרל את המוזרות שלך וחוסר הזהות שלך, על ידי בחירות בשני פתקים בלבד. פתק ימין ופתק שמאל, כלומר פתק נתניהו ופתק גנץ. המנצח ראש ממשלה לארבע שנים בלי אפשרות להפלת הממשלה. המפלגות מקבלות מנדטים על פי האחוזים בבחירות האחרונות. אחוזי הצבעה ? מי שבוחר מקבל יום חופש, מי שלא לא מקבל. אין שבתון גורף. חקיקת בזק בכנסת לצורך כך, בכל רוב שיתקבל.

  27. תתפטר, כל מה שקורה בגללך, כך על עצמך אחריות
    אתה האדם. שים את עצמך מאחורי סורג ובריח ותחזיר לתושבים ת כסף

  28. ליברמן בבחירות הבאות ועוד איך יהיה שינויים אני לא יבחר קדימה אלה ביבי

  29. ליברמן וישראל ביתנו,
    1)
    הציעו להעלות את אחוז החסימה כדי לחסום את המפלגות הערביות,
    ויצאה תוצאה הפוכה זה גרם להקמת הרשימה המשותפת והתחזקותם במספר המנדטים.
    2) בחודש אפריל נערכו בחירות וליברמן וישראל ביתנו משום מה לא נכנסו לממשלת ימין ומנעו הקמתה.
    3)ליברמן וגנץ /לפיד החליטו שצריך רק ממשלה חילונית למרות שסקר מיום שישי האחרון שפורסם בעיתון ישראל היום
    מראה: ש ש 56% מהציבור הישראלי שייך לדתיים, מסורתיים, חרדים ודתיים לייט.
    ושמים תנאים להקמת ממשלת אחדות.
    ליברמן מזהיר מהליכה לסיבוב בחירות נוסף.
    ליברמן וגנץ תסכלו בראי ותיראו שכנראה אתם הם שתהיו אחראים לסבב בחירות 3 השנה.
    הנשיא ראובן ריבלין הציע מתווה להקמת ממשלת האחדות וללא חרמות וצריך להתגמש קצת מכל הצדדים ולהקים ממשלת אחדות מכיוון שלא היתה הכרעה בבחירות שתאפשר ממשלה אחרת !!!

  30. עיוות ליברמן מדבר על אגו אצל אחרים….
    הרי בגללך יצור מעוות היה סבב הבחירות השני
    ובגלל האגו שלך ושנאתך לנתניהו לא ניתן להקים ממשלה יהודית.
    מי שמדבר על אגו…
    אגב, מתי יתקיימו בחירות במפלגתך??

Back to top button