איראןמבזקים

"השמדת ישראל אינה חלום אלא מטרה שניתן להשיג"

מפקד משמרות המהפכה באיראן, הגנרל חוסיין סלאמי אמר היום (שני) כי "היכולת להרוס את הישות הציונית נמצאת בידנו. הישות הבזויה הזו חייבת להימחק מן המפה של העולם. זה כבר אינו חלום אלא מטרה שניתן להשיג."

לדבריו, "השלב השני השני של המהפכה – השמדת הישות הציונית המזויפת". את הדברים אמר היום סלאמי בכינוס מפקדים של ארגון המהפכה האסלאמית בטהראן.

מפקד משמרות המהפכה באיראן, חוסיין סלאמי

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

22 תגובות

  1. חחחחח תזהר שאיזה f35 יעשה לך חיסול ממוקד יצבא של פעם יעגלות ה17 טילים שייש לכם יגמרו מהר ואז חבל אייך תטעינו תטלפונים אם תלך התחנת כוח ומאיפה תביאו הרבה כבאיות לכבות תבארות נפט ואז מין הסתם לא יהיה מיים ואנשים יברחו למוסול בעירק ותהפכו סוף סוף לצבא שבאמת אתם יש לציין שהגנרל יודע לשאוף

  2. ערבי סופך כמו כל שונא ישראל תאבד בתחום הנשייה יחד עם כל ידידך השמאלנים ותחזור לגור עם בני עמך הפליסטיני ותחיה בדיקטטורה שלא תתן לך לצייץ ועם ישראל חי אם אתה "ערבי" כנראה לא קראת קוראן

  3. במצב הביטחוני היום חובה ממשלה ללא הרשימה המשותפת טרוריסטים שלא יתנו לממשלה לפעול

  4. כבר לא סופרים כמה אימפריוט וסתם שונאים, נבחו להשמיד את עם הנצח, עם ישראל. הנביאים שלנו, צפו את איסופו. של העם מכל קצוות תבל וזה מתממש לעיניינו ולעיני העולם כולו.הפרסים קיבלו קלף מתנה מהירות או….אבל פרס תשרוף את המזרח התיכון כולו מרוב גאוותה…אז שתנבח…ותסחוב איתה כל אבירי הנפט והגזר. רק חבל על עוד ניסיון שמחזיק את האזור לריקנות ולחולות…

  5. לא הישרדותי? שמשון הרג 3000 אותו יום, לבד, ואם אתה יא מטומטם עדיין כאן, אז זה היה צעד הישרדותי מאוד. גם אם ישאר רק יהודי אחד, יצא ממנו עם שלם ויתחיל מחדש. יש לנו היסטוריה, היום 5780 שנה מבריאת העולם, קצת יותר מ 4000 שנה מאברהם אבינו, 3350 שנה בערך לקבלת התורה בהר סיני על ידי משה רבנו מהשם יתברך, 2800 שנה מבית המקדש הראשון, 2000 שנה מבית המקדש השני, 80 שנה מהיטלר ואנחנו עדיין כאן יא בן זונה.
    מי יכול עלינו? אין פחדנים בעם ישראל, יש כופרים שלא מכירים את ההיסטוריה של העם שלהם. אפילו הבני זונות הגנבים והאנסים שבאו לכאן לפני 100 שנה, חושבים שיש להם היסטוריה וקוראים לעצמם עם, אפילו שאף פעם לא הייתה מדינה כזאת; בלסטינה. ואתה עם היסטוריה נצחית, הראשון באומות, לפני הנצרות והאיסלאם, ופוחד כמו זונה. אתה מיליון אחוז בן למתגיירים לא יהודי מזדיין פחדן. תחזור לבודהיזם ותשאיר לגברים את היהדות.

  6. איזה עם מטומטם!
    5,700 שנה מנסים למחוק אותנו ואף אחד לא מצליח.
    כלב שנובח לא נושך נשלח אותכם בע"ה לאללה

  7. אתה מקשקש בקומקום. זה לא מסיר את הסכנה מאיראן. עד השימוש בנשק יום הדין הדרך ארוכה וצריך לנצח את איראן בלי שימוש בנשק יום הדין, כי בנקודה הזו המשמעות של המהלך היא : " תמות נפשי עם פלישתים ". וזה לא הישרדותי כל כך…

  8. אירנים שרמוטות בני זונות.
    אנחנו נפתח לכם את התחת לאורך ולרוחב.
    עם מכוער ומגעיל.

  9. ומה קשור הפוליטיקה העכשיוית? לפני 30 שנה עוד קיבלנו תלושי מזון בתקופת הצנע, ועכשיו אנחנו אימפריה. עוד 30 שנה אנחנו שולטים בכל העולם וכולם מתגיירים בדקה. 7 מיליארד יהודים. ביבי לא הראשון ולא האחרון, נשלוט כאן, ולא משנה מי בראש, גם עוד אלף שנה. טמבלים שמתעסקים בקטנות במקום לראות את העתיד. זאת האינטיליגנציה היהודית? בושה וחרפה. תראו מה הרצל הנוצרי הצליח לעשות לכם כופרים, הפך אתכם ללא יהודים במח, הצליח יותר מהיטלר בפתרון הסופי.

  10. אני רואה את התגובות כאן של הפחדנים והארנבים הלא יהודים, ומתמלא בעצבים.
    מי ישמיד אותנו יא זונות? פרסי מדונה? שבע עמים השמדנו ולקחנו להם את הארץ בכח.
    האימפריה הרומית, מקדונית, פרסית, עותמנית, ועוד… כולם נעלמו, ואנחנו עוד כאן. גם עוד מיליון שנה נהיה כאן.
    תוך שעתיים וכמה פצצות באדיבות הצרפתים ושמעון פרס, ואלף שנה לא יגדל עשב בפרס. היא תהפוך חזרה למסופוטמיה. תגובות של אפסים פחדנים. מי שלא שייך לכאן, ומפחד, לא יהודי, תזדיינו לי מהמדינה.
    אריה משבט יהודה, מלך כל האריות.

  11. עם טיפש אנחנו בדרך לחורבן בית שלישי אירן בצפון בדרום וממזרח אז אולי יחשוב במנהיגים שיש לסיים את המחלוקת ולחפש דרך לאיחוד לפני שלא יהיה לנו מולדת

  12. עוסקים בזוטות. ואנחנו בסכנת השמדה מצד איראן. בשורה התחתונה : אתה לא יכול להאבק באיראן ושלוחיה בעזה כאשר אתה מצרף את הרשימה המשותפת לקואליציה.

  13. אומרים בכביש תהיה חכם לא צודק.לדעתי המצב הכלכלי רק יהיה יותר גרוע .המצב הבטחוני ילך ויחמיר המצב החברתי רק יחמיר לכן רק ממשלת אחדות .לכן על ראשי המפלגות להיות יותר חכמים ופחות צודקים.

  14. התקשורת עוסקת בביבי בגלל שלא היה דבר כזה בישראל.יד אחת של ביבי אחראית דרך שר המשפטים על המשפט.יד שניה שלו דרך שר המשטרה אחראית על המשטרה.יד שלישית שלו דרך שר התקשורת אחראית על התקשורת.יד רביעית שלו דרך הממשלה כולה אחראית על האוכלוסיה המכונה על ידי שמאל.
    האחריות הזו נמשכת כבר 10 שנים.ביבי תוקף את עצמו בתור אחראי לכל מה שקורה במדינה.מערכת ה משפט לא טובה כלפיו, המשטרה גם התקשורת גם וחצי האוכלוסיה גם.זה כמו מנהל מפעל שמתלונן על העובדים שלו.

  15. נניח שאתה צודק ויש דבר בדברך אח הנושא של ביבי יכול להמשך קח מהיום שנתיים .ומה יהיה עד אז בגלל הבטחות של בחירות המדינה תדרדר שאולה.שהחרדים ירדו מהעץ שביבי ירד מהעץ שהעבודה ירדו מהעץ שלפיד ירד מהעץ וגנץ ירד מהעץ .כולם רק לא ביבי .מה זה האובססיה הזאת לאדם .פעם בעבר זה היה למפלגה היום זה לאדם אני בתור אזרח חרד למדינה שלי במצב הקיים .לכן אני רוצה ומבקש אחדות אני לא יסלח לליברמן. לא רוצה ימינה אין בעיה לך שמאול רק שכבר תקום ממשלה .אך עדיין לא שמאול ולוא ימין ובתקשורת לא מדברים על זה .מה כן ביבי ביבי.

  16. אי אפשר לעשות קואליציה עם אדם שלא מאמינים למה שאומר או מתחייב.זו הסיבה שלא הקים קואליציה לאחר בחירות כנסת 21 וזו הסיבה שלא הולכים איתו עכשיו.

  17. 3 רמטכלים שומעים את זה ומה שמענין אותם חמגשיות סיגרים חשדות .תנו לבית משפט להחליט ותלכו כבר לממשלת אחדות.

  18. הכלבים נובחים והשיירה עוברת שנה טובה ומבורכת לעם היהודי היושב בישראל

  19. גם היטלר ימח שמו וזיכרו , חשב במוח החולני שלו , במושגים של המוח החולני שלך , על השמדה , וסופו ידוע , ובדומה גם סופך .

Back to top button