בידורמבזקים

בלי תחתונים: מייקל לואיס שוב בעירום מלא

הדוגמן והשחקן מייקל לואיס עושה זאת שוב לאחר שחשף את איבר מינו ב"אתגר הבקבוק". היום (שלישי) הוא חוזר עם ישבן חשוף בקטע וידאו שפרסם בעמוד האינסטגרם שלו ל- 172 אלף העוקבים שיש לו.

"כשאומרים תהיה לראש ולא לזנב – הפירוש מתכוון ל״תהיה מוביל ולא מובל״. כותב לואיס בעמוד האינסטגרם שלו לצד הסרטון החושפני. "בשביל להיות מוביל צריך להיות ראש פתוח. בשביל להוביל צריך להקשיב ולהיות נוכח ברגע. בשביל להוביל צריך לעמוד מאחורי מה שאני עושה. ובשביל להיות מוביל אני אעשה כל מה שצריך בשביל לתת השראה לכל אחד אחר להבין שזה בסדר – לעשות מה שבא לי ואיך שבא לי ובעיקר שיהיה לי כיף לעשות אותו כי אני לא מפחד ממה יגידו".

לואיס מסיים בברכת שנה טובה, "שתהיה לנו שנה מלאה בחופש ביטוי, שחרור ויצירה ❤️🙏🏻🍑 *ההרצאה השניה שלי בנושא העצמה אישית בעידן הדיגיטל תקרה ב31.10 – לינק לכרטיסים בשבוע הבא 😚 מספר הכרטיסים מוגבל, נתראה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

העוקבות של לואיס באינסטגרם לא נשארו אדישות למראה ואחת מהן כתבה: "אם לאלוהים היה גוף ככה הוא היה נראה. שנה טובה מתחילה בסרטון של מייקל לואיס בלי בגדים".

אחרת כתבה ללואיס: "איך כיף לקום בבוקר לפתוח את העינים לפתוח את האינסטגרם ופשוט לראות סרטון כזה פשוט כיפכוף של דבר".

עוקבת נוספת כתבה ללואיס: "חחח צודק בהחלט אם היה לי גוף כמו שלך הייתי בטוח מתפשטת בכייף אז שנה טובה מלא בחירות וחופש ביטוי תעשה מה שבא לך ❤️❤️❤️❤️♥️"…

"אתגר הפקק": מייקל לואיס חשף ברשת את איבר מינו

4 תגובות

  1. ימותו הקנאים …מתאר לעצמי שכל התוקפים היו מתים לגוף כזה אז תשתחררו ותהנו מהשואו

  2. מייקל לואיס לך תחפש מי יעשה אותך יחתיכת מפגר נראה לי שאתה חולה נפש חייב אישפוז באברבנל

Back to top button