חדשות הארץמבזקים

אלוף הפיקוד חתם על צו מנהלי המגרש את תושב יצהר מביתו

אלוף פיקוד מרכז נדב פדן, חתם על צו מנהלי האוסר על נריה זארוג (21) תושב יצהר, נשוי ואב לשניים לשהות בביתו ביצהר ובכל שטחי שומרון ובנימין לתקופה של כחודשיים. את הצו מסרו לזארוג שוטרים ממחוז ש"י בעת שעשה את דרכו לבית הוריו לחג. הצו אף אוסר על זארוג ליצור קשר עם 16 מחבריו.

זארוג מתגורר בגבעת קומי אורי יחד עם אשתו מרים ושני ילדיהם. נריה לומד בכולל שנמצא במקום ורועה את עדר העיזים של המשפחה. מרים מגדלת את הילדים בביתם ועוסקת בטיפול הוליסטי. בשבוע שעבר קראה מרים לאלוף הפיקוד שלא לחתום על הצו "אני קוראת לאלוף הפיקוד פדן חזור בך מהכוונה להוציא לנריה את הצו. תפסיקו עם מגמת ההרס וההתנכלות לתושבים שמגיעים לשמור על הארץ, תפקיד הצבא להילחם במחבלים ואויבים ולטפל בטרור האמיתי."

צילום: אברהם שפירא

נזכיר כי לפני מספר שבועות הודיע האלוף כי בכוונתו להוציא צו מנהלי כנגד זארוג. ההודעה גררה גל של מחאות בעקבות הכוונה להרחיק את זארוג מביתו בגבעה ביצהר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

למעלה ממאה וחמישים נשים תושבות היישוב יצהר פנו במכתב אל האלוף נדב פדן בו הם ביקשו שלא להוציא את הצו נגד זארוג וכן הסבירו לאלוף כי פגיעה בנריה היא פגיעה כואבת במרים חברתן ובילדיהם הרכים, כל זאת ללא משפט ומבלי שהוכחה אשמתו בעבירה כל שהיא.

גם השר בצלאל סמוטריץ יצא להגנתו של זארוג ושיגר מכתב לראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו בו הוא מבקש כי יורה על "ביטול הכוונה לגרש מביתה את משפחתו של מר זארוג ללא דין וללא משפט".

בנוסף, עשרות מפגינים הפגינו בשבועות האחרונים מול ביתו של האלוף פדן וכן מול חטמ"ר שומרון במחאה על הכוונה להוציא את הצו. כעת כאמור דחה האלוף את הבקשות והמחאות וחתם על הצו.

ארגון חוננו שמסייע לזארוג תקפו את מתן הצו "הצו שניתן לנריה זארוג הוא חרפה משפטית ומוסרית. השב"כ וצה"ל מנצלים כלים מנדטוריים כדי להתעמר ביהודים אוהבי הארץ על לא עוול בכפם. בלי דין ובלי דיין. אנו מקווים שתכלה שנה וקללותיה ומקבלי ההחלטות ישימו סוף לשערורייה המתמשכת הזו."

6 תגובות

  1. איך אתה מסוגל לעשות השוואה עם רוצחים וכורתי ראשים?? בגלל הפאות? איזו אנטישמיות.

  2. מיקו החכם – אלו החלוצים של היום
    ששמים את טובת המולדת מעל טובתם האישית…
    משהו שרבים מאיתנו שכחו קצת….
    כל הכבוד להם !!!

    ושכוחות הביטחון יעסקו בערבים פורעי החוק המשמידים יבולים ובבניה הלא חוקית שלהם…
    רק טוב וגמר חתימה טובה

Back to top button