צרכנות

איך בוחרים קייטרינג לברית מילה

הרך הנולד הגיע לעולם וכמנהג היהודים – בגיל שמונה ימים הוא יעבור את ברית המילה. יש שמארגנים חגיגה כבר במעמד הטקס ויש מי שממתין מעט, עד שהתינוק ואימו מתאוששים מן הלידה ומתחזקים. כך או כך, בסופו של דבר כנראה שתזמינו לא מעט אנשים לאירוע חגיגי, לכן בכל מקרה מוטב להזמין קייטרינג לברית בכדי לכבד את האורחים באוכל טעים. הזמנת קייטרינג לאירועים איננה מסובכת, אך חשוב לשים לב לכמה דברים בטרם תסגרו את העסקה ולכן כדאי שתקראו את הטיפים הכתובים במאמר הבא.

החגיגה הראשונה של הרך הנולד 

את הולדתו של הבן, בוודאי תרצו לחגוג ביחד עם המשפחה והחברים ולכן לא פלא שבריתות בדרך כלל נערכות באולמות אירועים, ממש כמו חתונות. הזמנת קייטרינג לברית היא חשובה אם כך, כיוון שלבטח צפויים להגיע מאות מוזמנים, אשר מתרגשים גם הם לרגל ההצטרפות של הקטנטן למשפחה ושמחים להגיע מכל מיני מקומות בארץ. בכדי שהאורחים שלכם ירגישו רצויים ויקבלו תחושה של שייכות למעגל הקרוב אליכם, תוכלו לפנק אותם בקייטרינג בברית המילה, אשר יכיל שפע של מאכלים טעימים וטריים. 

בחרו חברת קייטרינג לברית שהיא איכותית ומקצועית

תוכלו להזמין סלטים, מנות ראשונות, תוספות שונות וכמובן – מנות עיקריות. בחירת תפריט מדויק עבור האירוע צריכה להיעשות בתשומת לב רבה, אך אם תזמינו קייטרינג לברית מחברה איכותית, תוכלו לבקש הכוונה מבעלי המקום. שימו לב כי בכל קבוצת אנשים ובמיוחד בימינו, תמיד ישנם כמה שהם צמחונים או טבעונים . נסו לשלב בין תפריט כשר בשרי, למשל, לבין מנות המבוססות על חומרי גלם שאינם מן החי – זאת בכדי שכל האורחים שלכם יוכלו למצוא מנה כלבבם. זכרו כי חברת קייטרינג לאירועים שהיא מקצועית באמת, אשר יש לה ניסיון רב בבישול עבור אירועים מרובי משתתפים, תוכל להציע לכם פתרונות יצירתיים וכן מגוון של מנות, מהן תוכלו לבחור את המתאימות ביותר לחגיגת הברית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הקפידו על תפריט מגוון שמתאים לכולם

גם אם בעיני רוחכם ראיתם אירוע שבו יהיו מונחות צלחות מלאות בבשרים ועופות מסוגים שונים, אל תשכחו שאתם מארחים לא מעט אנשים ואינכם עובדים בקייטרינג לאירועים, אך בכל זאת וצריכים לגרום לכל אחד ואחת מהם ליהנות. הדרך העיקרית לעשות זאת, היא באמצעות בחירת תפריט שכיף לאכול ממנו. בוודאי תרצו לייצר לאירוע תחושה יוקרתית ומכאן שגם אופן ההגשה הוא חשוב. קייטרינג לברית חייב להיות נהדר ממש כמו האוכל שהיה מוגש בחתונה, לכן חשוב לאפשר לאורחים ליהנות כמו שצריך מהאוכל שיוגש במקום. אם קשה לכם לבחור את המנות הספציפיות שלכם מתוך המבחר, נסו לחשוב בכמה "כובעים": פעם בתור הנכד הצעיר שמוזמן לאירוע ופעם בתור הסבתא המבוגרת, כך ייתכן ותוכלו לקלוע היטב לטעמם של האורחים המשתייכים ל "קבוצות" הללו ולהפוך את כולם למרוצים עד הגג.

Back to top button