מבזקיםפוליטי / מדיני

"נהיה שותפים רק לממשלה אחת – ישראל ביתנו, הליכוד וכחול לבן"

אביגדור ליברמן התייחס הערב (רביעי) להזמנה לפגישה מחר עם ראש הממשלה בנימין נתניהו במרדו בירושלים ואמר כי "״היום הוזמנתי על ידי ראש הממשלה נתניהו לפגישה מחר ב- 9:30 בלשכתו. כפי שאמרתי מיד אחרי הבחירות, וגם לפני ואחרי הפגישה עם יו״ר כחול לבן בני גנץ, אם נוזמן באופן רשמי נבוא, ואכן מחר תתקיים פגישה."

עוד הוסיף ליברמן כי "כל מאמצינו הם להקים ממשלת אחדות לאומית המורכבת משלוש מפלגות – ישראל ביתנו, הליכוד, כחול לבן. עמדה זו הבהרנו לפני הבחירות, במהלך הבחירות, אחרי הבחירות, וגם היום בצוהריים לאחר ישיבת מנהלת המפלגה. לא נהיה שותפים לשום ממשלה אחרת".

"לצערי ראיתי היום את הליכוד מקריב את ח״כ אבי דיכטר ומזיז אותו מתפקיד יו״ר ועדת חוץ וביטחון ומנגד אותו הליכוד שומר בקנאות על ח״כ משה גפני בתור יו״ר ועדת הכספים. הצטערתי לא פחות לראות את כחול לבן משתפים פעולה עם הרשימה המשותפת והחרדים ומסכימים להשאיר את ח״כ גפני בתור השומר על השיבר בתפקיד יו״ר ועדת הכספים." ציין.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

4 תגובות

  1. דבר ראשון ביבי הביתה.אין על מה לדבר.כחול לבן לא ישבו עם ביבי.צודק מספיק.סבלנו ממנו די והותר.

  2. הפיתרון ההתחלתי ממשלת אחדות של 65
    לכל אחת 9 שרי ממשלה
    שיבחרו ע"י היו"ר לא משנה מאיזה מפלגה
    ממשלה חסכונית לרפורמות וביצועית
    חובה חוקה למדינה
    יטפלו בהיטחון חינוך בריאות רווחה העוני ומצוקת הקשישים
    אפשרי גם ממשלה לשנתיים ניסיון ואם יסתדרן ימשיכו ל-4 שנים
    בובי ראשון לשנה אח"כ גנץ ושוב נבחר הליכוד ושוב גנץ
    המטרה הראשונה איחוד העם ושקיפות

  3. חייבים לגלות נכונות , להקים ממשלה רחבה , שיהיו בה בנוסף לליכוד גם : ישראל ביתינו ; וגם כחול לבן , ובתיקווה שגם החרדים יתגמשו , ויבינו את החשיבות בהקמת ממשלה יציבה , שתשמש גם דוגמא לדורות העתיד , שמה שחשוב : יציבות העם במדינת ישראל , לאחר גלויות , ושסעים בעם .

Back to top button