בידורמבזקים

מייקל לואיס חובש קסדה ומגיב לביקורות

הדוגמן והשחקן מייקל לואיס התייחס הערב (רביעי) לביקורת ולתגובות שגרר הסרטון שפרסם אתמול בעמוד האינסטגרם שלו בו הוא נראה רוכב עירום על אופנוע כשהוא ללא קסדה ואמצעי מיגון.

בפוסט שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו הסביר לואיס כי זו הדרך שלו ליצור אמנות ולהעביר את המסר שלו – חופש.

לואיס פתח את הפוסט שלו בשאלה, "אם היו מציעים לכם בכסף לעשות סרטון, נגיד ל…לגוצ׳י! ואומרים לכם שאתם צריכים להיות ערומים ולסוע על אופנוע סופר מגניב ולגופכם רק זוג מגפיים מה הייתם אומרים? כנראה ש״בארווררר שהייתי עושה את זה!״, נכון!? יפה… אז לי אין מחיר. אני לא עושה את הדברים שאני עושה כי אני מחפש תשומת לב או כסף. אני מחפש ליצור."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד הוסיף כי "מגיל 17, כשנחשפתי לעולם הבידור, הבנתי שקיבלתי במה אדירה ואני צריך להשתמש בה בחוכמה! אני אדם שעבד מאוד קשה להגיע להבנה שהוא חי את חייו בצורה חיובית ומשמש דוגמא. כשאני מתפשט, אז בעולם הדיגיטלי שהסטיגמה עליו היא שזה עולם שמלא ב fake אני מרשה לעצמי להיות כמה שיותר real!"

לואיס ציין כי "עצם האקט הזה אני בעצם מראה לכם משהו שאתם רואים בעצמכם שאתם כנראה לא מספיק חזקים להכיר בו, והדבר הזה נקרא חופש. כמו בגדים, אנשים נוטים ״ללבוש״ מסיכות מדי יום! אני מסיר מחסומים ומסיכות ובמקרה הזה גם בגדים בשביל להעביר מסר – חופש".

בהמשך התייחס לואיס לטענה כי הוא מקור השראה לצעירים רבים ומאות אלפי העוקבים שלו עלולים לחקות אותו כשהוא רוכב על אופנוע באופן בלתי חוקי ואמר, "כשצילמתי את הסרטון עם האופנוע עשיתי זאת תחת הפקה מסודרת ומאובטחת ללא תנועה ובמקום בטיחותי! פנו אליי גופים רבים בטענה שאני מקור השראה ודוגמא לבני נוער ומה שעשיתי הוא לא בסדר…אז רק לסבר את אוזנם של אותם גורמים : אם תסתכלו גלובלית על המסרים שאני מעביר בעמוד האינסטגרם שלי שמעודדים חיוביות, פתיחות, מודעות והעצמה אישית ולא תעבירו ישר טענה/ביקורת שאני ״לא בסדר״, כי זה הכי קל לעשות, אולי תמצאו גם מקום לפרגן."

לואיס הדגיש כי "בפוסט הספיציפי הזה (פוסט האופנוע) לא עודדתי רכיבה לא בטוחה. עודדתי לחופש ביטוי. אני אומן והפוסט הזה חלק מהיצירה שלי. זה האני המאמין שלי. היום אני הרבה יותר מודע בקבלת ההחלטות שלי ובעיקר של לקחת החלטה עם עצמי ולעמוד מאחוריה ויהי מה, כי שוב, זה האני המאמין שלי !"

לסיכום אמר לואיס, "אז זה המסר שלי – רציתי שתדעו משהו שאתם כבר יודעים אבל אולי לא מסוגלים להבין ולשים במילים כי זה מה שאני אוהב לעשות. לספר סיפור טוב, לא משנה איך, מנקודת המבט של החיים שלי לעולם!"

בלי תחתונים: מייקל לואיס שוב בעירום מלא

"אתגר הפקק": מייקל לואיס חשף ברשת את איבר מינו

צילום: מתוך הפייסבוק מייקל לואיס

Back to top button